آرشیو شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۳۲۰۵
سیاست
۳

الو شرق 88640260

پیامک: 30004699

•مغازه های بلوار شهید ورامین وردشت شهرک شکوفه در محدوده منطقه 19 متعلق به مشاغل صافکاری است و تبعا دود و آلودگی چشمگیری این منطقه را احاطه می کند. از شهرداری منطقه می خواهیم با درختکاری وسط بلوار قسمتی از آلودگی آزاردهنده را کاهش دهند.

از ساکنان محل

•از شرکت برق تهران بزرگ می خواهیم جلوی خاموشی های گسترده و بی اطلاع برق جمالزاده منطقه فردوسی را بگیرند. خاموشی های پی درپی زندگی را مختل کرده است.

مینایی

•از اپراتور همراه اول خواهشمندیم اختلالات مربوط به پوشش آنتن دهی اینترنت پرسرعت و خط تلفن همراه را در داخل ایستگاه ها و تونل های شبکه متروی تهران به ویژه خط سه مترو از لحاظ کیفی و سرعت اینترنت ارتقا و بهبود ببخشند؛ چون اصلا نمی توانیم از اینترنت سیم کارت همراه اول مان در داخل متروی تهران استفاده کنیم.

یک مخاطب

•جایگاه مسئولان راهنمایی و رانندگی در جاده ها کجاست؟ مدتی پیش در ترافیک نارنجستان جاده آمل به تهران گرفتار شدیم و تصادف کردیم. چند بار تماس گرفتیم که بیایند و مشکل را حل کنند. به ما گفتند عکس بگیرید و ماشین ها را به کنار جاده بیاورید. ما یک ساعت و نیم در گرما و ترافیک منتظر بودیم؛ ولی هیچ کس نیامد کنترل کند که ببیند علت ترافیک و تصادف چه چیزی بوده. تمام مسیری که از آمل به تهران آمدیم، هیچ پلیسی در جاده ندیدیم. چرا باید روزهایی که پرترافیک است و تردد زیاد است، هیچ نوع رسیدگی صورت نگیرد؟

•مدتی است که در شهر جدید هشتگرد آبیاری فضای شهری با آب بسیار متعفن و آلوده نیمه تسویه شده فاضلاب صورت می گیرد و سلامت مردم را به خطر انداخته است. لطفا شما صدای ما را به گوش مسئولان شهرداری برسانید. سامانه 137 شهرداری فعال نیست.

•در آذرماه برای خودروی ساندرو استپ وی ثبت نام کردم، پول را هم پرداخت کردم؛ ولی هنوز دعوت نامه ای برای ما نیامده است. چرا خودروسازی ها مطابق وعده ای که می دهند، عمل نمی کنند؟

رحیمی