آرشیو شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۶۳
حوادث
۱۹

10 مصدوم در ماجرای خودکشی مرد مغازه دار

مردی بعد از مشاجره با اعضای خانواده اش، فروشگاه خود را در یکی از محله های اهواز به آتش کشید که باعث مصدومیت خود و 9 نفر دیگر از جمله دو آتش نشان شد.

به گزارش جام جم، علی تراب پور، رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز دراین باره گفت: ساعت 20 و 20 دقیقه چهارشنبه سوم مرداد امسال، وقوع آتش سوزی و انفجار فروشگاهی در منطقه فرهنگ شهر اهواز به آتش نشانی گزارش شد. آتش نشانان در آنجا حاضر شدند و عملیات نجات را آغاز کردند. بررسی های اولیه نشان می داد که مردی بعد از مشاجره با اعضای خانواده اش تهدید کرده، خودکشی می کند.

وی افزود: در جریان تحقیقات معلوم شد که او بعد از این تهدید وارد فروشگاه لبنیاتی خود شده و پس از قفل کردن آنجا، شیر گاز را باز کرده و با زدن فندک آنجا را منفجر کرده و به آتش کشیده است. آتش نشانان به عملیات نجات ادامه دادند. در این حادثه ده نفر مصدوم شدند. شش نفر از آنها ازجمله مرد مغازه دار که دچار صدمات زیادی شده بودند در بیمارستان بستری و چهار نفر دیگر سرپایی درمان شدند.

شدت انفجار به یک مغازه همجوار خسارت وارد کرد و همچنین باعث شکسته شدن شیشه خانه های همسایه ها شد. در میان مصدومان دو نفر از آتش نشانان نیز بودند. یکی از آنها سرپایی درمان شد و دیگری به نام جاسم مزرعه که فرماندهی عملیات را برعهده داشت به خاطر سوختگی شدید از ناحیه دست، گردن و صورت همچنان در بیمارستان بستری است.