آرشیو یکشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۹۲۷۴
ورزش
۱۱

گوناگون

گلزن ایرانی در راه استانبول

براساس ادعای یک سایت یونانی هدف بعدی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، پیوستن به تیم بشیکتاش استانبول است.کریم انصاری فرد دردو فصل اخیر در46 بازی برای المپیاکو به میدان رفته و 22 گل هم به ثمر رسانده است.

طالب لو از دنیای فوتبال رفت

وحید طالب لو دروازه بان پیشین تیم ملی و استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وی درنامه ای که به همین مناسبت منتشر کرد آورد: قلب آبی را تا ابد درسینه محبوس خواهم داشت.

رکورد شکنی بانوان کشور

چهار رکورد ملی دوومیدانی زنان ایران، درمرحله نهایی مسابقات لیگ طلایی کشور، جابه جا شد. مرحله نهایی مسابقات دوومیدانی لیگ طلایی زنان با حضور ورزشکاران برتر ودعوت شده از سوی فدراسیون، در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزارشد.

چراغ سبز ستاره ملی پوش

پیشنهاد وسوسه انگیز باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه با پاسخ منفی مدافع تیم ملی ایران همراه بوده است.این درحالی است که زمزمه های حضور پورعلی گنجی در برایتون درکنار جهانبخش هم مطرح شده است و احتمال دارد این بازیکن راهی لیگ جزیره شود.

امیدواری به فولاد درآزادی

مدیرعامل تیم فولاد گفت: فولاد بازیکنان ارزشمندی دارد و می تواند در بازی با پرسپولیس در آزادی هم به عنوان تیم برتر بازی را تمام کند. رضایی گفت: رقابت با مدافع عنوان قهرمانی و یکی از برترین تیم های چند فصل اخیر لیگ برای ما جذاب خواهد بود.

کواچ: گواردیولا بهترین است

سرمربی جدید تیم بایرن مونیخ ازهمتای خود درمنچسترسیتی به عنوان برترین مربی جهان نام برد.کواچ ادامه داد:خودم را با او مقایسه نمی کنم که بگویم از او موفق تر خواهم شد. من هنوز هم باید خیلی خیلی کارکنم تا به حد گواردیولا نزدیک شوم.

صعود علیپور به فینال

در رقابت های جام جهانی سنگنوردی درایتالیا سنگنورد ایرانی به فینال راه یافت.دراین مرحله رضا علیپور باید با ورزشکار کشورفرانسه پیرریبریند به رقابت بپردازد.

بازگشت کاپیتان معروف

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال که هفته گذشته در جریان تمرینات تیم دچار آسیب دیدگی شده بود چند روز زودتر به جمع ملی پوشان اضافه شد.