آرشیو یکشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۶۴
ورزشی
۹

چهار تساوی در روز دوم هفته اول لیگ به ثبت رسید

توقف استقلال، اعتراض دسته جمعی تماشاگران

ثبت چهار تساوی مهم ترین اتفاق روز دوم رقابت های هفته اول لیگ برتر فوتبال بود.

روز دوم از هفته نخست رقابت های لیگ برتر با برگزاری چهار بازی و ثبت چهار تساوی به پایان رسید. در مهم ترین بازی جمعه شب، تیم های استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی به تساوی صفر – صفر رضایت دادند. استقلال با سرمربیگری وینفرد شفر آلمانی در حالی کارش را در لیگ شروع کرد که چهره های جدید و جوانی را در ترکیب استقلال به کار گرفته بود. آبی پوشان با ترکیب مهدی رحمتی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، روح الله باقری، علی کریمی (80 - رضا آذری)، فرشید باقری، وریا غفوری (72 - فرشاد محمدی مهر)، فرشید اسماعیلی و سجاد آقایی (61 - اللهیار صیادمنش) بازی را شروع کردند و در دقایق ابتدایی هم دروازه پیکان را تحت فشار گذاشتند.

با گذشت زمان، کیفیت فنی مسابقه هم افت کرد و بازیکنان دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی را ایجاد کنند. بهترین موقعیت استقلال در این نیمه، شوت سجاد آقایی در دقیقه 38 بود که با اختلاف کمی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت. بازی در نیمه دوم هم چنگی به دل نزد. در دقیقه 54 فراز امامعلی بازیکن پیکان موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه او با اختلاف به اوت رفت. وینفرد شفر سرمربی استقلال برای افزایش بار هجومی تیمش ابتدا صیادمنش و سپس فرشاد محمدی مهر را وارد زمین کرد تا بتواند فشار روی دروازه حریف را بیشتر کند اما اتفاقی رخ نداد و استقلال به یک امتیاز بسنده کرد.

در اواخر این بازی تماشاگران شعارهای تندی را علیه وزیر ورزش و سرپرست موقت باشگاه استقلال سر دادند.

در تبریز جدال تیم های گسترش فولاد و استقلال خوزستان با تساوی یک – یک به پایان رسید. محسن یوسفی (12) برای گسترش در این بازی گلزنی کرد. گل تساوی استقلال خوزستان هم توسط وحید خشتان (85) به ثمر رسید. در اصفهان جدال تیم های سپاهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه بدون تماشاگر با تساوی صفر – صفر به پایان رسید. در دیگر بازی جمعه شب هم تیم تراکتورسازی مهمان تیم نفت مسجدسلیمان بود که این مسابقه با نتیجه تساوی صفر - صفر به پایان رسید.