آرشیو سه‌شنبه ۹ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۱۴۸
جامعه
۱۳
الو… اعتماد

حال امروز ما در دنیای مجازی چگونه است؟

نامه وارده

پریا اسماعیلی

روزنامه اعتماد در این ستون علاوه بر اینکه پیام های صوتی و کتبی شما را منتشر می کند در صورتی که دیدگاه تان را درباره یک موضوع مشخص به صورت یادداشت برای روزنامه ارسال کنید آن را منتشر می کند.متن زیر توسط یکی از خوانندگان روزنامه اعتماد ارسال شده که در ادامه آمده است.

(اندر احوالات یک پسا کنکوری...)

شاید همه ما الان به زعم خودمان «در بهترین سه ماه سال» به سر می بریم.

اینکه با چه فرمولی در این «بهترین سه ماه سال» در حال گذراندن «بدترین گونه اش» هستیم را، نمی دانم!

جای بس تعجب دارد که خیلی هامان در سواحل بسیار خوش آب و هوای اینستاگرام و تلگرام (لعنت الله علیه!) بساط پهن کردیم و با نهایت خوشحالی «جوج با نوشابه» می زنیم و تهش با یک آروغ جانانه ای در وا نفسای گلوی مان کل فشار های زندگی را به آغوش باد می سپاریم...

البته ناگفته نماند در فضایی دیگر که به زبان اجنبی واتس آپ نام دارد، یک آلاچیق خوش آب و هوایی پیدا کردیم که محدودیت های تلگرام را ندارد مثلا در آنجا می توان بی حجاب شنا کرد و نگران خواهران ارشاد نیز نخواهید بود.

اینجا لازم به ذکر است که سواحل «سروش» و «ایتا» و «ویسپی» و... مورد استقبال قرار نگرفته است که موجبات ناراحتی بسیاری از مسوولان را فراهم آورده...

خلاصه امیدواریم که این جوانان غیور مرد سرزمین مان با پشتکار و غیرتمندی خود در فتح یک به یک این سواحل دلپذیر موجبات خنده و شادی این سرزمین را فراهم آورند.

حالا یکسری ها هم هستند که «حس می کنند... شدند و روی موج های مکزیکو اند» می دانید که آنها آن دسته از افرادی هستند که در بیولوژی بدن شان یک چیزی خوب است! آن هم ژن!

لامصب خیلی چیزی خوبی هست اگر جایی دیدید که می فروشند بگویید که ما هم بخریم چون کم کم داریم روی شن این سواحل زخم بستر می گیریم!

با تشکر

پ.ن: اون سه نقطه به علت منقلب شدن بعضی افراد اجازه رونمایی شدن ندارد و هر نوع رونمایی از این سه نقطه ممنوع است...!