آرشیو سه‌شنبه ۹ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۱۴۸
ورزش
۱۵

کوتاه از جهان ورزش

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند بازیکن پرسپولیس است و هر وقت که محرومیت ما از نقل و انتقالات تمام شود و پیشنهاد اروپایی خوبی به باشگاه پرسپولیس ارایه شود، کمک می کنیم که او به اروپا برود. ما نمی خواهیم جلوی رشد بیرانوند را بگیریم.

مجید حسینی، بازیکن فصل گذشته استقلال به تیم ترکیه ای ترابزون اسپور پیوست. آبی پوشان پایتخت ابتدا اجازه نمی دادند حسینی از استقلال جدا شود تا اینکه با مذاکره با مسوولان باشگاه ترابزون اسپور با آنها به توافق رسیدند و این انتقال نهایی شد.

وزنه بردار معلول ایران مدال نقره خود را در مسابقات جوانان آسیا در سال 2017 به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش از دست داد. فرزین نوری در این مسابقات وزنه برداری که در دوبی برگزار شد در دسته 72 کیلوگرم در رتبه دوم قرار گرفته بود.

نشریات انگلیسی از تلاش میلان برای به خدمت گرفتن آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی خبر دادند. طبق ادعای دیلی میرر، کونته که با چلسی و یووه قهرمان لیگ شده بود، اصلی ترین گزینه میلان است. او که 48 سال دارد، پیش از این نیز مورد توجه این باشگاه قرار گرفته بود.

در آستانه فصل جدید لیگ برتر فوتبال انگلستان، پپ گواردیولا گفت: تیم های قدرتمندی در لیگ برتر حضور دارند. حتی وقتی مقابل ضعیف ترین تیم بازی می کنی، آنها در دفاع خیلی قوی هستند. به نظرم با تمام لیگ هایی که تا الان تجربه کرده ام، به کلی متفاوت است. من آماده این چالش هستم. در 10 سال اخیر هیچ تیمی دو بار پیاپی قهرمان نشده که این یعنی چقدر این کار دشوار است.

وحید امیری، که به تازگی به تیم ترابزون اسپور ترکیه پیوسته، گفت: خوشبختانه ما تیم خیلی خوبی داریم و جو بسیار دوستانه در این تیم حکمفرما است. باید تلاش کنم تا بتوانم تاثیر زیادی در تیمم داشته باشم و در تیم جدید خود موفق ظاهر شوم. در این یک هفته ای که در تیم ترابزون بودم همه چیز عالی و خوب پیش رفته است.