آرشیو پنجشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۴۲
اجتماعی
۲۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

پرسش آینده

به نظرتان راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور چیست؟

منتظر پاسخ ها و نظرات شما هستیم

نظر مردم

نبود فضای سبز در مسکن مهر کاشان/ عباس نجات: مسکن مهر کاشان حتی نیم متر فضای سبز ندارد. می خواستم به مسئولان بگویید در این باره بررسی و رسیدگی کنند.

انتقاد به نحوه ضبط خط تلفن از سوی مخابرات / آقای آشتیانی: شرکت مخابرات، خط تلفن مغازه پدرم را که 5 سال پیش فوت شد ضبط و به دیگران واگذار کرده در صورتی که ما هر ماه صورتحساب مخابرات را پرداخت کرده بودیم ولی بعد از مراجعه به مخابرات متوجه شدیم به خاطر 35 هزار تومان بدهی، خط مغازه پدرم را واگذار کرده اند. مخابرات تحت چه قانونی اقدام به این کار کرده و چرا به مالک یا ورثه هیچ اطلاعی نداده اند. خط تلفن مغازه پدرم رند بود و خیلی راحت این خط را به مشترک دیگری واگذار کرده اند. لطفا مسئولان پاسخگو باشند.

پول بدون پشتوانه / قاسم هاشمی: چرا این همه پول بدون پشتوانه در کشور توزیع می شود؟ لطفا دولت در این زمینه پاسخگو باشد.

گران شدن ارز و دشواری مسافرت / خانم غفاری: به تازگی بازنشسته شده ام و حالا غصه دار رفتن به گردش در کنار خانواده هستم. متاسفانه ارز گران شده است. من در طول 30 سال خدمت به خاطر مشغله کاری خود بیشتر وقت خود را به کار مشغول بودم ولی حالا با گران شدن ارز عملا امکان مسافرت از مردم گرفته شده است. برخی دیگر نیز فرزندان شان در دیگر کشورها مشغول به تحصیل هستند و قصد دیدن فرزندان خود را دارند ولی با گران شدن ارز با مشکل مواجه شده اند.

درخواست کمک یک معلول تحت پوشش بهزیستی / رشید فتاح زاده: از معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستم. می خواستم از مسئولان بپرسم آیا با 50 هزار تومان مستمری ماهانه می توان زندگی کرد؟ به خدا خیلی گرفتاریم. حداقل دولت در تامین هزینه قبض های آب و برق به ما کمک کند.

قیمت های سلیقه ای میوه فروش های شوش / مرتضی گنجی: زیر پل فرح آباد تقاطع خیابان شوش غربی به شرقی بازارهای میوه راه افتاده است که همگی در اختیار افغان هاست و نرخ گذاری هم به صورت سلیقه ای است و هیچ کس هم حق اعتراض ندارد. واقعا چه بر سر ایران آمده است که افغان ها با ما این طور رفتار می کنند؟ از مسئولان می خواهم به این محل سر بزنند تا از نزدیک وضعیت آنجا را مشاهده کنند.

نصب پلاک جلوی موتورسیکلت / محمدرضا کریم پور: برای کاهش جرم و تخلفات موتورسیکلت ها پیشنهاد می کنم یک پلاک شناسایی موتورسیکلت در جلوی موتورها نصب شود. با این کار از خیلی از تخلفات از جمله کیف قاپی و... که با موتورسیکلت انجام می شود کاسته می شود. لطفا مسئولان راهنمایی و رانندگی در این باره تصمیم گیری کنند.

فروش مدرک تحصیلی در روز روشن/ نام محفوظ: در خیابان بهار شمالی تابلویی را در دست فردی دیدم که روی آن نوشته شده بود: «فروش مدرک تحصیلی» و افرادی نیز در حال گفت وگو با او بودند. واقعا این روزها در مملکت چه خبر است؟