آرشیو پنجشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۴۲
حوادث
۲۰

انهدام محموله بزرگ سلاح و مهمات جنگی در کویر شرق کشور

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از شناسایی و کشف یک محموله بزرگ سلاح و مهمات نیمه سنگین جنگی متعلق به گروه های معاند نظام خبر داد که از مرزهای شرقی کشور به قصد ایجاد ناامنی وارد کشور شده بود. دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی یکسری اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی مشخص شد یک محموله سلاح های نیمه سنگین از خارج کشور وارد کویر شده است بنابراین شامگاه سه شنبه سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان باند مذکور را در عمق کویر در شرق کشور مورد ضربه قرار دادند.

از محل نگهداری این محموله، مقادیر زیادی مهمات جنگی به همراه سلاح های مربوطه شامل: 2قبضه سلاح نیمه سنگین ضد هوایی به همراه متعلقات و 2لول یدکی، 7هزار و 400عدد گلوله ضدهوایی، 23عدد راکت 73میلیمتری، 15عدد جعبه نوار ضد هوایی به همراه یک هزار و160عدد نوار ضد هوایی به همراه سه دستگاه موتور سیکلت که دو دستگاه آن ویژه تردد در مناطق صعب العبور می باشد کشف و توقیف شده است.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با همکاری نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی شناسایی و ضربه به باندهای مذکور را در دستور کار قرار داده است.