آرشیو شنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۶۹
ورزشی
۹

تعلل فدراسیون دوومیدانی در معرفی اسامی ملی پوشان اعزامی به بازی های آسیایی

در حالی که تنها 16 روز تا آغاز بازی های آسیایی زمان وجود دارد هنوز فدراسیون دوومیدانی اسامی ملی پوشان خود را اعلام نکرده و اعلام اسامی نهایی را به هفته آینده موکول کرده است.

در حالی که نشست اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی به منظور انتخاب ترکیب تیم ملی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا چهارشنبه شب بعد از پایان رقابت های فینال لیگ طلایی در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شد اما هنوز ترکیب نهایی تیم ملی مشخص نشده است.

این اعلام نشدن اسامی دوومیدانی کاران در حالی است که تنها 16 روز به آغاز بازی های آسیایی باقی مانده است. از طرفی دوومیدانی رشته ای رکوردی است و از ابتدا برای انتخاب تیم ملی رکورد ورودی در هر ماده تعیین شد. فدراسیون هم از ابتدا اعلام کرد تنها کسانی به جاکارتا اعزام می شوند که رکورد ورودی را ثبت کرده باشند اما به نظر می رسد فدراسیون قصد ندارد روی حرف خود بایستد. ملی پوشان هم در چندین رقابت داخلی و خارجی که مورد تایید فدراسیون باشد شرکت کردند و رکوردهای آنها به راحتی در دسترس است اما مشخص نیست که چرا سازمان تیم های ملی دوومیدانی در انتخاب ورزشکاران اعزامی تعلل می کند.

تیمور غیاثی سخنگوی فدراسیون دوومیدانی در این باره گفت: ان شاءالله یک شنبه به جمع بندی می رسیم و اعلام خواهیم کرد. البته اسامی کلی اعلام شده و تنها نفراتی که باید نهایی شوند یکشنبه اعلام خواهد شد. او در پاسخ به این سوال که سجادی رئیس کاروان بازی های آسیایی اعلام کرده است که همه اسامی نهایی شده و جمعه در جاکارتا انجام می شود، پس چرا فدراسیون اسامی ملی پوشان را اعلام نمی کند؟ گفت: «ما با او تماس داریم. ما می خواهیم اسامی را اعلام کنیم اما هنوز اسامی نهایی نشده است.»