آرشیو پنجشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۶۸
حوادث
۱۹
تلنگر

قصاص؛ فصل آخر سناریوی قتل عمو

مرد جوان که چهارماه بعد از قتل پدر و برادرش به دست زن عمویش، عموی خود را با شلیک گلوله کشته بود دیروز با حکم قضایی به قصاص محکوم شد. قضات دادگاه همدست وی را نیز به 15سال زندان محکوم کردند.

به گزارش جام جم، علیرضا 42ساله بیست و دوم بهمن سال 90 چهار ماه بعد از این که پدر و برادرش به دست زن عمویش به نام اعظم با سلاح کشته شده بودند، عمویش به نام یاور را در شهرک واوان کشت و دو سال بعد بازداشت شد. وی در بازجویی ها به قتل عمویش اعتراف کرد و در شعبه چهارم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد. وی گفت: زن عمویم شبانه به خانه مان آمد و پدر و برادرم را کشت. عمویم او را برای این قتل اجیر کرده بود. مدتی بعد از طریق یکی از دوستانم به نام حسن فهمیدم عمویم قصد دارد هر طور شده مرا هم بکشد. چون فکر می کرد من با زن عمویم در ارتباط بوده ام. روز حادثه حسن و عمویم را تعقیب کردم و به منطقه واوان رفتم. آنجا بود که عمویم متوجه حضورم شد و من به ناچار به او شلیک کردم. با قمه هم چند ضربه به او زدم و فرار کردم.

دیروز قضات دادگاه وارد شور شدند و علیرضا را به قصاص محکوم کردند. وی از داشتن رابطه پنهانی با زن عمویش تبرئه شد. حسن نیز به اتهام معاونت در قتل به 15سال زندان محکوم شد.