آرشیو پنجشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۶۸
سینمای جهان
۱۲

خبر خوش برای تماشاگران

منزلگاه چهارم«سفرهای ستاره ای»

خبر خوش برای طرفداران مجموعه «سفرهای ستاره ای/ پیشتازان فضا» این است که پیش تولید قسمت چهارم آن آغاز شده است. سایمن پک انگلیسی تبار که نقش کاراکتر اسکاتی (سومین شخصیت مهم و اصلی داستان) را بازی می کند، خبر شروع کار روی قسمت تازه آن را اعلام کرد. البته هنوز معلوم نیست کلید فیلمبرداری چه زمانی زده خواهد شد. اما به گفته پک، تهیه کنندگان فیلم در کمپانی می خواهند کلید فیلمبرداری را تا قبل از پایان فصل تابستان جاری بزنند.

به گفته پک «تا آنجا که من می دانم، کارها در حال پیشرفت است و همه تلاش دارند هر چه زودتر کار فیلمبرداری شروع شود. اما نظر همه این است که قبل از شروع فیلمبرداری، این اطمینان باید حاصل شود که یک فیلم خوب و جذاب قرار است وارد مرحله تولید شود.»

ورایتی خبر می دهد که تعدادی بازیگر تازه، به جمع بازیگران قبلی می پیوندند. این به معنی حضور کاراکترهای تازه در قسمت چهارم است. در عین حال، پاتریک استوارت، بازیگر نقش ژان لوک پیکارد هم در داستان چهارمین قسمت حضور دارد.

آلکس کورتزمن تهیه کننده فیلم اعلام کرده یک فیلمساز قوی و قدر، پشت دوربین قسمت جدید قرار خواهد گرفت. کریس پاین و زاخاری کوئینتو دوباره نقش دوران جوانی کاپیتان کرک و آقای اسپاک را بازی خواهند کرد. سومین قسمت سری جدید این اکشن علمی تخیلی و آینده نگرانه، سال 2016 روی پرده سینماها رفت و نتوانست انتظارات طرفداران و تماشاگران را برآورده کند.