آرشیو یکشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۳۲۱۲
روزنامه فردا
۱۶
پرنده آبی

عجب داغی است داغ فرزند

روز گذشته بخشی از کاربران شبکه های اجتماعی که به اصلاح طلبان نزدیک تر بودند، در فقدان و غم فوت دختر جوان عبدالفتاح سلطانی سوگوار بودند. فیلم کوتاه چنددقیقه ای که از چشم های گریان و داغ دیده عبدالفتاح سلطانی هنگام ورود به منزل منتشر شد، بسیاری را که امکان حضور در این منزل سوگوار را نداشتند، از نزدیک با این اندوه همدرد کرد.

عبدالفتاح سلطانی، وکیل دادگستری، بیش از هفت سال است که در زندان است. هرچند او توانست ساعاتی پس از دریافت این خبر دهشتناک از زندان مرخصی بگیرد و به منزل بیاید؛ اما این از اندوه او و اطرافیان و دوستانش نمی کاهد و مواجهه با این فراغ می تواند هر پدری را بشکند. در شبکه های اجتماعی بسیاری از کاربران با او همدردی کردند.

به نوشته یکی از کاربران که عکسی از این خانواده سوگوار منتشر کرده است: «هفت سال زندان، اشک وکیل دربند را در نیاورده بود، هفت سال سرگردانی در راهروهای دادسرا همسرش را خسته نکرده بود و حالا آنان عزادارانی هستند که جز سکوت و اشک حرفی برای گفتن ندارند». هما سلطانی، دختر عبدالفتاح سلطانی، بر اثر سکته قلبی درگذشت. پیش تر در همین ایام حبس آقای سلطانی، خواهر و مادر این وکیل نیز دار فانی را وداع گفته بودند.