آرشیو سه‌شنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۷۲
سیاست
۲

جعفری: ضربه ای هم وزن 11 شهید مریوان به تروریست ها می زنیم

فرمانده کل سپاه با اشاره به 11 شهید امنیت پایدار که اخیرا در منطقه مریوان به دست تروریست ها به شهادت رسیدند، گفت: ضربه ای که در پاسخ به این حرکت تروریستی می زنیم، هم وزن این 11 شهید خواهد بود.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری تاکید کرد: باید کاری کنیم تا دیگر حضور گستاخانه این تروریست ها در کشورمان تکرار نشود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه هم درخصوص اقدام تروریستی اخیر در مریوان و شهادت 11 تن از بسیجیان و نیروهای سپاه، گفت: انتقام ما کوبنده است. مکان و زمان آن را کسی نمی داند اما تروریست ها در هر نقطه ای از جمله اردوگاهشان در شمال عراق که باشند، هدف انتقام ما خواهند بود.

سردار محمد پاکپور در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای سپاه در حادثه تروریستی مریوان که در تهران برگزار شد، افزود: تروریست ها در همه مرزهای ما فعال شده اند و بیشترین هجمه را از اواخر سال 96 تاکنون داشته اند اما شاهد هستید که با آمادگی نیروهای مسلح هیچگونه نفوذی نداشته اند و حتی شهرهای مرزی ما نیز از امنیت بالایی برخوردار است.وی با اشاره به شهادت 28 نفر از نیروهای مرزبانی در چهار ماه ابتدای امسال اظهار کرد: به بهای خون همین شهداست که امنیت در کشور ما برقرار است. فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اوایل سال گذشته 21 نفر از داعشی ها را در منطقه غرب کشور به هلاکت رساندیم که اگر به داخل کشور نفوذ می کردند معلوم نبود امنیت کشور به کجا کشیده می شد.