آرشیو سه‌شنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۷۲
ورزش
۱۷

منشا: این تازه اول داستان من است

گادوین منشا به ما می گوید که درخشش مقابل فولاد خوزستان، استارتی برای ساختن یک فصل شیرین است و کارش بعد از این بازی تازه شروع می شود.مهاجم نیجریه ای پرسپولیس گفت: «گفته بودم که انگیزه هایم واقعا بالاست. فکر می کنم در دیدار با پدیده با این که خیلی کم بازی کردم، بخشی از انگیزه هایم را نشان دادم و در بازی مقابل فولاد، هواداران و مربیان تیم، مدل بازیم را پسندیدند.»

او اضافه کرد: «بله! یک گل هم زدم که این گل واقعا به من چسبید. البته من در هر بازی باید گل بزنم و این تصوری است که با خود از رختکن به داخل زمین می برم. یک مهاجم باید همه کار در زمین انجام بدهد و گلزنی هم یکی از این وظایف است. من جدا از گلی که زدم، تلاش کردم برای سایر بازیکنان هم پاس گل ارسال کنم که در این کار هم موفق بودم. انگیزه هایم واقعا بالاست و از لحاظ بدنی هم کاملا آماده هستم. می خواهم یک فصل بسیار خوب برای خودم بسازم.»

منشا در پایان گفت: «خیلی ها در مورد من، حرف هایی زدند که درست نبود. من دوست ندارم وارد حاشیه شوم ولی دلم نمی خواهد بنشینم تا کسی در موردم صحبت های نادرست داشته باشد. مطمئن باشید در این فصل با عملکرد بهتری که خواهم داشت، انگیزه هایم را نشان می دهد و این بهترین راه برای پاسخگویی به یکسری از مسائل است. کار من تازه شروع شده و باید منتظر ادامه راهم باشید