آرشیو چهارشنبه ۱۷ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۷۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

آتش سوزی در ساختمان 10 طبقه مهار شد

آتش سوزی ساختمان اداری 10 طبقه در خیابان آفریقا با حضور به موقع ماموران چند ایستگاه آتش نشانی مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران به خبرگزاری صدا و سیما گفت: خوشبختانه با حضور به موقع ایستگاه های آتش نشانی در محل آتش سوزی ساختمان واقع در بلوار صبای خیابان آفریقا از جراحت شدید و حتی فوت دو نفر جلوگیری شد.

جلال ملکی افزود: ساعت 9:41 دیروز آتش سوزی در این ساختمان 10 طبقه متعلق به شرکت نفت به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی راهی محل حادثه شدند.

ملکی ادامه داد: طبقه نهم و دهم این ساختمان طعمه حریق شده بود و دو نفر هم از لبه پنجره تقاضای کمک می کردند که با حضور به موقع آتش نشانی و با جرثقیل به پایین منتقل شدند.

وی اظهارداشت: علت وقوع حادثه در دست بررسی است، اما بر اساس اخبار غیر رسمی به ما اعلام شد که دو طبقه بالایی این ساختمان خالی از کارمندان این شرکت بود و نقاشی می شد و احتمالا وسایل نقاشی و رنگرزی موجب این آتش سوزی بوده است که البته علت دقیق آن را باید کارشناسان آتش نشانی اعلام کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ترافیک خیابان آفریقا و پارک دوبل برخی خودرو ها داخل بلوار صبا نیز کمی کار امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده بود.

در این حادثه بعد از نیم ساعت آتش مهار شد، اما پایان لکه گیری این آتش سوزی تا حدود دو ساعت به طول انجامید.

انتقال 4 مصدوم آتش سوزی به بیمارستان

رئیس اورژانس تهران نیز درباره حادثه آتش سوزی ساختمان اداری خیابان آفریقا گفت: بعد از اعلام حادثه بلافاصله 6 دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه موتورلانس به محل اعزام شدند و چهار نفر از مصدومان این حادثه که دچار سوختگی شده بودند پس از اقدامات درمانی اولیه توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

به گزارش روابط عمومی اورژانس تهران، صابریان افزود: 16 نفر نیز مراجعه سرپایی داشتند که در محل درمان شدند.