آرشیو شنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۴۹
ورزشی
۲۳
واکنش

سنگ تمام!

حاشیه های بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس با واکنش های مختلفی از سوی بازیکنان، مربیان و مسئولان دو تیم همراه شد.

گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس: «در این بازی که فوتبال انجام نشد. همه تلاش می کردند تا فقط آسیب نبینند، چون سنگ پرانی های زیادی در ورزشگاه انجام می شد. شرایط واقعا ناامن بود.»

عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیات فوتبال استان خوزستان: «عده ای فرصت طلب و سودجو همیشه وجود دارند که می خواهند بین تماشاگران تیم ها اختلاف بیندازند تا منجر به اغتشاش شود.»

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس: «در این بازی دائما به من فحاشی می کردند. من منتظر تصمیم کمیته انضباطی در این باره هستم. ناموس مان را از سر راه نیاورده ایم که هر کسی هر چه دلش بخواهد، بگوید.»

کمال کامیابی نیا، هافبک پرسپولیس: «چیزی که مشخص است، هواداران فولاد در این بازی به ورزشگاه آمده بودند تا انتقام بگیرند. اگر یکی از آن سنگ ها به بچه های ما می خورد، چه کسی جوابگوی خانواده هایشان بود؟»

سلطانی، مدیرعامل استقلال خوزستان: «بعد از بازی پرسپولیس و فولاد، فراخوان هایی در فضای مجازی داده شد که عده ای برای این بازی به ورزشگاه بیایند که اینها هیچ کدام به باشگاه استقلال خوزستان و هوادارانش ارتباطی نداشتند.»

داریوش یزدی، سرمربی استقلال خوزستان: «هواداران ما سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که این تیم را دوست دارند!»

احمد آل نعمه، مدافع استقلال خوزستان: «اتفاقاتی رخ داد که در شان هواداران اهوازی نبود. اتفاقاتی در بازی با فولاد رخ داده بود و آنها می خواستند امروز جبران کنند.»

ایمان مبعلی، کاپیتان استقلال خوزستان: «تا حدودی به هواداران تیم حق می دهم که این کارها را انجام دهند چرا که در تهران اتفاقاتی رخ داد که آنها را ناراحت کرده بود.»