آرشیو پنجشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۷۴
ورزش
۱۷

نعمتی: چرا باید استقلال خوزستان را دست کم بگیریم؟

مهم ترین ترس هواداران پرسپولیس این است که تیم شان در ادامه راه بابت دو پیروزی که مقابل پدیده و فولاد خوزستان کسب کرده، مغرور شود و بخصوص تیم های پایین جدولی مثل استقلال خوزستان را دست کم بگیرد.

اما سیامک نعمتی، ستاره دیدار قبلی سرخپوشان در این خصوص به جام جم گفت: برای همه حریفانمان برنامه خاصی داریم و مطمئن باشید قرار نیست بازیکنان پرسپولیس، هیچ تیمی بخصوص استقلال خوزستان را دست کم بگیرند. ما می دانیم دست کم گرفتن حریفان یک اشتباه بزرگ است؛ زیرا آنها به خاطر قرار گرفتن مقابل پرسپولیس، به صورت طبیعی دارای انگیزه های زیادی هستند و اگر قرار باشد ما هم این انگیزه ها را نادیده بگیریم، وضعیت بدی برایمان به وجود می آید.

نعمتی اضافه کرد: هدف اصلی ما کسب عنوان قهرمانی در این فصل است و از خواسته هایمان کوتاه نمی آییم. می خواهیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و خودمان را به سایر رقبا تحمیل کنیم.

این که در هفته دوم توانستیم دوباره به صدر جدول برسیم، بسیار مهم بود و حالا باید تلاش کنیم پایان فصل، جایگاه مان را در صدر نگه داریم. قطعا پرسپولیس توانمندهای بالایی دارد که می تواند با استفاده از آن، در هر مسابقه ای به برتری برسد اما خیال هواداران هم راحت باشد زیرا بازیکنان تیم ما آنقدر حرفه ای هستند که نیازی به دست کم گرفتن حریفان نداشته باشند.

از این بازیکن در مورد شانس وی برای رسیدن به تیم ملی نیز پرسیدیم که گفت: خدا را شکر توانستم در بازی با فولاد، برای اولین بار از زمان حضورم در پرسپولیس، دو گل در یک بازی به ثمر برسانم و این موضوع انگیزه هایم را بالا برد. البته از انگیزه های فراوانی بهره می برم و امیدوارم طوری در ادامه فصل به کارم ادامه دهم که شانس رسیدن به تیم ملی برایم زنده شود.

هیچ چیز بعید نیست و من هم با امیدواری و روحیه بهتری بازی ها را دنبال می کنم، اما هدف اصلی ام، همیشه کمک کردن به پرسپولیس است.