آرشیو سه‌شنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۴۱۶۰
ورزش
۱۵

کوتاه از جهان ورزش

لوییز انریکه سرمربی جدید اسپانیا در مورد اولین فهرست اعلامی اش گفت: فهرست من پر از سورپرایز خواهد بود.

طبق ادعای امروز آاس، خوان لوپتگی با وجود رضایت کلی از بازیکنان تیمش در اردوی پیش فصل، از پرز درخواست خرید یک مهاجم و یک دفاع میانی کرده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با توجه به حواشی اخیر این تیم و خصوصا ماجرای مربوط به احتمال کنار گذاشتن این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا به واسطه بدهی ادعا کرد به زودی بدهی های پرسپولیس صفر خواهد شد.

مصدومیت حامد حدادی در آستانه بازی های آسیایی برای کادرفنی تیم ملی بسکتبال به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

رقابت های کشتی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در حالی 28 تا 31 مرداد ماه در جاکارتا اندونزی برگزار می شود که حضور 7 کشتی گیر روسی و گرجستانی الاصل در ترکیب تیم های شرکت کننده، قطعی است.

الهه منصوریان ووشو کار تیم ملی در مورد پرچمداری کاروان ورزشکاران ایران گفت: شاید من بگویم کمی خوشحالم که به عنوان پرچمدار انتخاب نشدم: پرچمداری مسوولیت خیلی بزرگی است که ممکن است روی عملکرد یک ورزشکار در مسابقات تاثیرگذار باشد.

صادق درودگر که هفته گذشته به سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی منصوب شده بود، امروز در تصمیمی غیرمنتظره استعفا کرد.

مراسم خاکسپاری قربانعلی تاری بدون حضور اهالی فوتبال برگزار شد. قربانعلی تاری، اولین دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که پنجشنبه گذشته دار فانی را وداع گفت، صبح دیروز (دوشنبه) طی مراسمی در بهشت زهرا در کنار مزار همسر مرحومش به خاک سپرده شد. در این مراسم هیچ یک از مسوولان فدراسیون و پیشکسوتان فوتبال حاضر نبودند.