آرشیو چهارشنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۵۳
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213
پرسش امروز

روزنامه «ایران» به چه موضوعاتی بیشتر بپردازد و جای چه مطالبی در آن خالی است؟

منتظر پاسخ ها و نظرات شما هستیم

پاسخ به پرسش ایران

■ جامعه نیاز به تزریق آرامش و امید دارد / 339...0914: در اوضاع کنونی، جامعه نیاز به تزریق آرامش و امید در مردم دارد و شفاف سازی که متاسفانه سایت ها و جراید و... با انتشار اخبار روز که طبیعتا ناگوار هستند و بعضا برای جذب مخاطب بیشتر پیاز داغش را بیشتر و روحیه مردم را خراب می کنند. شما این رویه را تغییر دهید مردم به اندازه کافی روحیه شان خراب است، شما دامن نزنید.

■ چهره های مصاحبه را عوض کنید / 882...0921: نه تنها روزنامه ایران بلکه اکثر روزنامه های کشور یک سری چهره های تکراری دارند که برای مصاحبه همیشه پیش آنها می روند. قصد جسارت ندارم و این ها بی هنر نیستند ولی خیلی از جوان های مستعد هم هستند که حرف های زیادی برای گفتن دارند اما به قول معروف چون رسانه های ما شرطی شده اند فقط سراغ یک عده خاص می روند.

■ چند صفحه را به مطالبات و پاسخ مسئولان اختصاص دهید / مینا داوریان: هر روز به خاطر شرایط تحریم عده جدیدی با مشکلات بزرگی روبه رو می شوند در حالی که پاسخ قانع کننده وجود ندارد. چند صفحه از صفحات خود را به طرح مطالبات گروه های مختلف مردم اختصاص دهید و در گفت و گو با مسئولان کشور، از آنها بپرسید این مطالبات مردم را تایید می کنند یا نه و اگر تایید می کنند می خواهند چه کار کنند.

نظر مردم

■ قدردانی از ارائه آگاهی های جنسی / 782...0935: از تلاش های شبانه روزی در آگاهی دادن و ارتقای بهداشت جنسی و آموزش و توضیح مشکلات و بیماری های شایع در این حوزه که به سلامت نسل حاضر و آینده منجر خواهد شد قدردانی می کنم.

■ عدم پاسخگویی مسئولان / محمود فخر تهرانی: مردم مرتب مشکلات خود را در رسانه ها اعلام و رسانه ها نیز این مسائل و چالش ها را منعکس می کنند اما مسئولان هیچ پاسخی به مردم نمی دهند. چرا رسانه ها مسئولان را وادار به پاسخگویی نمی کنند؟

■ پایین بودن حقوق مستمری بگیران / آقای ربانی: 15 سال است که بازنشسته تامین اجتماعی هستم و حقوق دریافتی اینجانب حداقل است. همسان سازی و یکسان سازی حقوق ها در حد حرف است. چه زمانی می خواهند این همسان سازی حقوق ها را انجام دهند. ما در فقر مطلق به سر می بریم.

■ افزایش حقوق ما چه شد؟ / نام محفوظ: اینجانب جانباز 25 درصد هستم. حقوق ما را امسال افزایش نداده اند. می خواستم از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کنید تا مسئولان پاسخگو باشند.

انتشار اسامی مفسدان اقتصادی/ آقای بخشی: از مسئولان می خواهم بدون هر گونه جانبداری اسامی مفسدان و اخلالگران را معرفی کنند و قوه قضائیه هم سریعا به این کار رسیدگی و با قدرت این مفسدین و رانت خوارها را محاکمه کند.