آرشیو چهارشنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۵۳
ورزشی
۲۳

اخبار

تاریخ سازی جوانان در تنیس روی میز آسیا

رقابت های تنیس روی میز جوانان آسیا در میانمار در حال برگزاری است و تیم ملی تنیس روی میز ایران با پیروزی 3 بر 2 مقابل کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی مدال تیمی خود را مسجل کرد. این مدال ارزشمند که برای اولین بار نصیب تنیس روی میز کشورمان می شود، پس از 60 سال به دست آمده است. ایران ساعت 16:15 دیروز (سه شنبه) برای صعود به فینال این رقابت ها با هند رقابت کرد. فینال مسابقات تنیس روی میز جوانان آسیا امروز (چهارشنبه) برگزار می شود.

علیرضا اسدی مدیرعامل تراکتورسازی شد

هیات مدیره تراکتورسازی ضمن قبول استعفای محمدصادق درودگر که زمان اندکی از انتصابش به مدیرعاملی این باشگاه می گذشت، علیرضا اسدی دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال را جانشین وی کرد. در حکم انتصاب اسدی تاکید شده در عین هدف گرفتن پیروزی ها، اخلاق مداری نیز در ساختار این باشگاه پر طرفدار تبریزی حفظ شود.

احتمال شکایت اوئسکای اسپانیا از قدوس

احتمال دارد تیم اوئسکای اسپانیا به سبب ملحق نشدن سامان قدوس به این تیم، به فیفا شکایت کند. در حالی که اوئسکا گمان می کرد قدوس را استخدام و کار را تمام کرده، قدوس راه رن فرانسه را در پیش گرفته و اوئسکا که ظاهرا یک «پیش قرارداد» با مهاجم ملی پوش ایرانی بسته، قصد تلافی دارد. قدوس در دو فصل گذشته در اوسترسوند سوئد بازی می کرد.

والیبال ایران در فینال جام کنفدراسیون های آسیا

دیدارهای مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال جام کنفدراسیون های آسیا از ظهر دیروز (سه شنبه) به میزبانی چین تایپه برگزار شد که در مهم ترین بازی والیبالیست های جوان ایران با هدایت بهروزعطایی موفق شدند برابر میزبان با نتیجه قاطع 3 بر صفر به پیروزی برسند و گام به دیدار پایانی بگذارند. همچنین در دیگر دیدار نیمه نهایی قطری ها توانستند در ادامه شگفتی سازی شان این بار ژاپن را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند و حریف ایران در فینال جام کنفدراسیون ها شوند. دیدار پایانی مسابقات امروز ساعت 15 بین تیم های ایران و قطر برگزار می شود.