آرشیو چهارشنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۵۳
بچه های کوچه پشتی
۱۶
محیط ما

باشگاه بولینگ شخصی

یک بعدازظهر کسل کننده تابستان را مجسم کنید. در خانه نشسته اید و تقریبا هیچ کاری ندارید که انجام بدهید. حوصله تان حسابی سر رفته و از بازی های همیشگی هم خسته شده اید. اینجور وقت ها می توانید فکر کنید تا بالاخره جرقه ای در ذهن تان بزند. می توانید خلاق باشید و کار جدیدی بکنید. مثلا برای خودتان یک باشگاه بیلیارد در خانه درست کنید. اما چطورامکان دارد؟! بیایید امتحانش کنید.

برای این کار چند بطری آب معدنی خالی لازم دارید که می توانید آنها را با هرچیزی که کمی سنگین شان می کند پر کنید. مثلا می توانید داخلش شن رنگی بریزید، یا هر ماده دور ریز دیگری که می تواند داخل بطری برود و آن را سنگین کند. حتی می توانید بطری ها را با نوار رنگی تزئین کنید تا قشنگ تر شود. البته خود بطری پلاستیکی هم دورریز است که شما با این کار آن را به وسیله ای قابل استفاده تبدیل می کنید و نمی گذارید طبیعت را آلوده کند. بعد از اینکه بطری ها را پر کردید، در آنها را محکم ببندید.

بطری ها را در 4 ردیف بچینید. البته حواستان باشد بطری ها را جایی بچینید که در صورت افتادن، به چیزی صدمه وارد نکند. برای بازی، یک توپ هم لازم دارید که بهتر است اندازه اش متوسط باشد. جایی را که باید توپ از آن نقطه پرتاب شود با چسب طرح دار یا هر چیزی که مناسب می دانید مشخص کنید. حالا می توانید بازی را شروع کنید. بسته به قدرت دستتان می توانید بطری ها را سبک تر یا سنگین تر کنید. به هرحال این باشگاه بیلیارد اختصاصی شماست.