آرشیو چهارشنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۷۹
اخبار کشور
۱۰

هیئت نظارت بر نمایندگان و قوه قضائیه اتهامات مطرح شده در استیضاح ربیعی را بررسی کنند

عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و قوه قضائیه باید اتهامات مطرح شده در جلسه استیضاح وزیر کار را بررسی و با متخلفان برخورد کنند.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به اتهامات مطرح شده در جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس گفت: اتفاق تلخی که در جلسه استیضاح وزیر کار افتاد حاکی از دمل های چرکینی بود که در لایه های مدیریتی کشور وجود دارد و نمی شود آن را انکار کرد. من نماینده ای را می شناسم که مسئول دفتر خود را به شرکت های زیرمجموعه بیمه ای تحمیل کرده. من نماینده ای را می شناسم که ده ها بار با لابیگری و وارد آوردن فشار به دنبال این است که مدیری را تحمیل کند تا رای دوره بعدش را جمع کند.

گودرزی خاطرنشان کرد: نماینده ای که از اوضاع و احوال کشور و وضعیت صندوق ها بی خبر باشد و به دنبال جمع کردن رای خود مابه ازای تضعیف صندوق ها و شرکت ها و دستگاه ها باشد، لیاقت نمایندگی ندارد.

وی افزود: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید اتهامات مطرح شده در جلسه استیضاح وزیر کار را در دستورکار خود قرار دهد و به طور جد آن را پیگیری کند و اگر افرادی متهم و باعث آبروریزی کل مجلس هستند، برخورد لازم با این افراد صورت گیرد که آبروی تمام مجلس که در راس امور است فدای دنیاطلبی و منفعت طلبی یک عده خاص قرار نگیرد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: قوه قضائیه نیز باید در ارتباط با این مسئله به تکلیف خود عمل کند. اگر اتهاماتی که مطرح شده صحت ندارد، باید با فردی که اتهام می زند برخورد شود و اگر صحت دارد باید با فرد متخلف برخورد لازم صورت گیرد.