آرشیو چهارشنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۵۳
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با پیگیری های انجام شده با حوزه ستادی صنعت برق در تهران قرار شده که با توجه به طوفان شن در شمال و گرمای شدید هوا در جنوب استان دیگر شاهد قطع برق در این استان نباشیم.

«علی رحیمیان»، معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران در بازدید از گمرک بیله سوار مغان، گفت: گاردهای حفاظت در تمام گمرکات کشور تشکیل می شود، اما با توجه به حساسیت مناطق مرزی، اولویت تشکیل این یگان ها در گمرک های مرزی خواهد بود.

«اکبر منادی»، مدیر شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری مکان های ورزشی کشور اظهار داشت: شرایط برای واگذاری ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برای بهره برداری فراهم شده و این کار در یک هفته آینده صورت می گیرد.

«مهدی زماندار»، معاون بهره برداری اداره آب و فاضلاب روستایی استان تهران تصریح کرد: افرادی که با لوله کشی های شبانه آب آشامیدنی روستا های ملارد را برای آبیاری باغ های خود استفاده می کردند شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

«کاظم محمدی اقدم»، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: 137 روستای شهرستان مهاباد با اعتبار150 میلیارد تومان به صورت پایدار، از آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد.

«عباسعلی دامنگیر»، مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان خاطرنشان کرد: امسال 14 قلاده یوزپلنگ درمنطقه حفاظت شده «توران» شهرستان شاهرود واقع در شرق استان مشاهده شد.

به گفته «بهروز قره بیگی»، معاون صادرات و ترانزیت گمرک های استان بوشهر در 4 ماه گذشته با احتساب میعانات گازی 11میلیون و 120 هزارتن کالا به ارزش 6میلیارد دلار از گمرک های این استان به خارج از کشور صادر شد.

«حسن عزیزی»، رئیس گروه سازماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار درکشور دراستان در هفته ازدواج (22 تا 28 مرداد ماه)هیچ طلاقی ثبت نمی شود.