آرشیو شنبه ۲۷ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۵۵
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

«رضا اردکانیان»، وزیر نیرو گفت: 68 پروژه آب، برق و فاضلاب هم اکنون درمازندران درحال اجراست و تا سال 1400 به بهره برداری می رسد.

«عباس آخوندی»، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای اتمام و بهره برداری از طرح راه آهن سبزوار یکهزار و 770 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: این پروژه از سال 95 فعال شد و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

«ابوالفضل مکرمی فر» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: روستای «بسک» شهرستان تربت حیدریه به جهت روستای بدون دخانیات از سوی استانداری خراسان رضوی روستای پاک عنوان داده شده است.

«سیدمناف هاشمی»، استاندار گلستان خطاب به تمامی ادارات و دستگاه های دولتی، بانک ها، شهرداری ها و موسسات غیردولتی پایان طرح تغییر ساعت کاری استان در فصل تابستان را اعلام کرد.

«نعیم امامی»، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: معادن چهارمحال و بختیاری افزایش می یابد.

به گفته «محمدعلی نجفی»، استاندار البرز، از این پس نه تنها مجوز ویلاسازی در استان البرز ارائه نمی شود، بلکه در حوزه گردشگری نیز اجازه این اقدام را نمی دهیم.

«سهراب روستایی»، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: امسال 4 میلیارد تومان بودجه برای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و اقشار آسیب پذیر رفسنجان اختصاص یافت.

برای تکمیل و اتصال جاده جغتای - منیدر به عنوان جاده اصلی تهران - مشهد 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری اختصاص یافت.

نخستین کلینیک تمام دیجیتال دندانپزشکی کشور در شهرک سلامت اصفهان با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شد.

«محمود قدبیگی»، معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: به منظور احیا و تعادل بخشی به منابع آب، 7 هزار حلقه چاه در استان مرکزی تا پایان سال به کنتور حجمی مجهز می شوند.