آرشیو شنبه ۲۷ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۸۱
شهرستان ها
۷

ارسال بیش از 2 هزار اثر به جشنواره آگر

همدان- خبرنگار کیهان: مدیر اجرایی شصتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان «آگر» گفت: تاکنون 2 هزار و 356 اثر در سه بخش فیلم، عکس و فیلمنامه از 10 استان کشور به دبیرخانه جشنواره آگر ارسال شده است.

امید وفایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره منطقه ای فیلم و عکس سینمای جوان از 15 تا 18 شهریور ماه به مدت چهار روز در شهرهای ملایر برگزار می شود و استان های همدان، هرمزگان، قم، مرکزی، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و خراسان جنوبی در این جشنواره حضور دارند.

وی متذکر شد: در بخش عکس یک هزار و هفت تک عکس و 475 مجموعه عکس و در بخش فیلمنامه 395 اثر در بخش آزاد و 38 اثر در بخش اقتباسی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وفایی تشریح کرد: در بخش فیلم 258 فیلم داستانی، 102 فیلم مستند، 31 اثر پویانمایی و 50 فیلم تجربی (تجربه گرا) به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر افزود: تاکنون 80 درصد از اعتبارات این جشنواره تامین شده است و پیش بینی می شود بیش از 250 میهمان در این جشنواره حضور پیدا کنند.

وفایی تاکید کرد: علاقه مندان می توانند در 2 بخش فیلم و عکس در حوزه مبل و منبت تا پنجم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.