آرشیو یکشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۵۶
ورزشی
۲۳

اخبار

زمان بازگشت امیری به میادین

شب گذشته از هفته دوم رقابت های لیگ ترکیه، ترابزون اسپور میزبان سیوا اسپور بود و به پیروزی 3 بر یک رسید. در این دیدار سیدمجید حسینی از ابتدا در ترکیب ترابزون اسپور حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد اما وحید امیری به خاطر مصدومیت غایب بود. اونال کارمان، سرمربی تیم ترابزون اسپور پس از این برد درباره زمان بازگشت امیری گفت: «امیری تا 2 الی 3 هفته دیگر به ترکیب اصلی تیم برمی گردد.»

صدرنشینی دیناموزاگرب در حضور محرمی

دیناموزاگرب در هفته چهارم رقابت های لیگ فوتبال کرواسی مقابل اوسیجک به پیروزی دو بر یک رسید. دینامو با این برد 10 امتیازی شد و در صدر قرار گرفت. در این بازی صادق محرمی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت.

دیدار مدیر تیم ملی مکزیک با کی روش

رسانه های مکزیکی از دیدار مدیر تیم ملی این کشور با کارلوس کی روش خبر دادند. بعد از کنار رفتن خوآن کارلوس اوسوریو از هدایت مکزیک، این تیم به دنبال جانشین برای این مربی است. فرناندو شوارتز، خبرنگار فاکس اسپورت خبر داد: «گیلرمو کانتو، مدیر تیم ملی فوتبال مکزیک با کارلوس کی روش دیدار داشته. گفته شده سرمربی مکزیک بعد از بازی دوستانه هفتم سپتامبر این تیم با اروگوئه انتخاب خواهد شد.»

المپیاکوس آماده فروش حاج صفی

باشگاه المپیاکوس یونان با نظر سرمربی پرتغالی، خود را آماده فروش ملی پوش ایرانی اش می کند. سایت اسپورت اف ام یونان نوشت: احسان حاج صفی، بازیکن ایرانی از فهرست بازیکنان مورد نظر پدرو مارتینس، سرمربی پرتغالی المپیاکوس خارج شده و انتظار می رود او در روزهای آینده از جمع المپیاکوسی ها جدا شود. دیگر رسانه های ورزشی یونان نیز انتقال قرضی حاج صفی به یکی دیگر از تیم های سوپر لیگ یونان را رد نکرده اند.