آرشیو یکشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۵۶
فن آوری
۱۷
نرم افزار آنلاین

به کمک نرم افزار باغ خود را طراحی کنید

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که یک ویلا در اطراف شهرهای بزرگ دارید مطمئنا می توانید آن را به بهترین فضا برای تفریح آخر هفته خود تبدیل کنید. اما گلکاری و چیدمان یک باغچه یا باغ کوچک و ایجاد فضای سبز، نیازمند صبر و حوصله و البته کمی سلیقه و اطلاعات است. اگر اطلاعات چندانی از گلکاری و چیدمان حیاط و باغ ندارید و نمی خواهید از کسی هم کمک بگیرید نرم افزار Artifact Interactive Garden Planner می تواند به شما کمک کند.

این نرم افزار کاربردی را براحتی می توانید مورد استفاده قرار دهید و با کمک آن، ابتدا به صورت یک برنامه رایانه ای، محل قرار گرفتن درختان، سکوها و صندلی ها و... را مشخص کنید. به این ترتیب یک نمای کلی از باغ و ویلای طراحی شده در اختیار کاربر قرار می گیرد و می تواند به دلخواه خود برخی موارد را تغییر دهد.

با کمک این نرم افزار همچنین می توانید جای قرار گرفتن نرده ها، فنس ها و مسیرهای بین باغ را مشخص کرده و در نهایت از نقشه کلی که مورد تاییدتان قرار دارد پرینت بگیرید و با توجه به آن، شروع به زیباسازی حیاط یا باغ خود بکنید.

یکی ازویژگی های این نرم افزار، قابلیت ایجاد بهترین کیفیت از طرح برای خروجی گرفتن مانند پرینت است و همچنین می توانید طرح های مورد تایید خود را در یک آرشیو نگهداری کنید.

ارتقای کیفیت رنگ های مورد استفاده و همچنین رفع تعدادی از باگ های نرم افزار بخشی دیگر از توانمندی ها و قابلیت های آن محسوب می شود.با کمک این نرم افزار همچنین می توانید بافت های خاصی را برای طرح هایتان در نظر بگیرید.

اگر شما هم علاقه مندید از این نرم افزار استفاده کنید می توانید آن را به صورت رایگان از وب سایت P30world.com دانلود کنید.