آرشیو یکشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۵۶
حوادث
۱۹

کشف 9 انبار احتکار کالاهای اساسی

گروه حوادث/ فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جریان بازدید از 9 انبار کالاهای احتکار شده که توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و کشف شده بود، گفت: باید اقدامات نظارتی بر این انبارها صورت گیرد تا این کالاها با ارز دولتی و یا هر ارزی که وجود دارد به بازار تزریق شود.

سردار حسین رحیمی در رابطه با انبارهای شناسایی شده محل نگهداری کالاهای احتکار شده از قبیل لاستیک خودرو، برنج و اقلام غذایی در جاده ورامین، کهریزک، مهدی آباد، جاده خاوران و جاده واوان اظهار داشت:در عملیاتی که هفته گذشته توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ انجام شد 9 انبار غیرقانونی محل نگهداری انواع موادغذایی از قبیل برنج، حبوبات، نشاسته، چای، ادویه جات به همراه هزاران حلقه لاستیک انواع خودروهای صنعتی و سواری به همراه هزاران عدد رینگ خودرو به ارزش تقریبی 320 میلیارد تومان کشف شد.

سردار رحیمی تصریح کرد: هزاران انبار در این مناطق وجود دارد؛ باید اقدامات نظارتی بر این انبارها صورت گیرد تا این کالاها با ارز دولتی و یا هر ارزی که وجود دارد به بازار تزریق شود. سردار رحیمی گفت: همه این کالاها در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت) و اداره تعزیرات حکومتی استان تهران قرار خواهد گرفت.