آرشیو دوشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۵۷
صفحه آخر
۲۴

مجازستان

ضرورت مدیریت تولید

یکی از کاربران فضای مجازی با اشاره به درآمد ارزی ناشی از صادرات هندوانه که در 4 ماه اول امسال به 100 میلیون دلار رسید، نوشت که این میزان صادرات حاصل مصرف 270 میلیون متر مکعب آب برای تولید آن است که 70 میلیون متر مکعب بیشتر از حجم سد کرج است. این کاربر افزود: خوب است با توجه به کمبود آب در اقصی نقاط کشور؛ تولید محصولات کشاورزی مدیریت شود.

تماشاچیان زن و تحصیل دختران

یکی از کاربران فضای مجازی با اشاره به اینکه حضور زنان در ورزشگاه ها اهمیت دارد، نوشت: با این حال اهمیت توجه به حق تحصیل دختران، کمتر از موضوع حضور زنان به عنوان تماشاچی در ورزشگاه ها نیست. بنابر این باید نسبت به ترک تحصیل دختران نیز به همان حد حساس بود.

راهکار شفافیت

یک کاربر فضای مجازی در راستای شفافیت خواستار انتشار نام و سوابق مدیران و عملکرد مالی شرکت های زیرمجموعه شستا، صندوق ها و بنیادها شد.

عمل ناامیدانه مهم تر

یک کاربر فضای مجازی با اشاره به اظهارات سخنگوی قوه قضائیه که گفته بود با افرادی که با حرف هایشان مردم را ناامید می کنند، برخورد می کنیم، نوشت: از دستگاه قضا توقع این است با افرادی برخورد کند که با عمل خود باعث نارضایتی و ناامیدی ملت می شوند، چرا که تاثیر عمل بسیار بیش از سخن است.

فوتسال زنان و تلویزیون

یک کاربر فضای مجازی با اشاره به آغاز فصل جدید مسابقات باشگاه های فوتسال زنان کشور و حضور نداشتن چند نفر از بازیکنان شاخص تیم ملی فوتسال زنان در این دوره از رقابت ها، نوشت: پخش تلویزیونی این دوره از مسابقات می تواند هم به گسترش ورزش بانوان کمک کند و هم به بازیکنان شاخص برای حضور در رقابت ها در سطح قهرمانی انگیزه دهد.