آرشیو سه‌شنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۸۵۸
حوادث
۱۸

اخبار

سه جوان عراقی در دریای خزر غرق شدند

حسین خانی/سه شناگر عراقی که برای شنا وارد آب های سواحل رامسر شده بودند، با گرفتار شدن در میان امواج خروشان دریا سرنوشت تلخی پیدا کردند. این حادثه عصر روز یکشنبه 28 مرداد در منطقه پلاژ دلگشای شهرستان رامسر رخ داد. چهار گردشگرعراقی بدون توجه به هشدارهای ناجیان غریق وارد دریا شدند اما دقایقی بعد در میان امواج ساحلی گرفتار شدند.

بر اساس این گزارش، ناجیان غریق وقتی متوجه این وضعیت شدند بسرعت وارد آب شده و تلاش خود را برای کمک به این شناگران به کار گرفتند اما فقط توانستند یکی از شناگران را نجات دهند و سه نفر دیگر غرق شدند.

مجتبی حسن نژاد رئیس هیات نجات غریق رامسر در این باره گفت: این افراد در منطقه ممنوعه وارد آب شده بودند. دریا طوفانی بود اما با وجود همه مخاطرات نیروهای هلال احمر و ناجیان غریق وارد عمل شدند که متاسفانه سه نفر غرق شده و جان خود را از دست دادند. پیکر دو نفر از قربانیان حادثه در همان ساعات اول بعد از حادثه از آب بیرون کشیده شد و تجسس ها برای یافتن قربانی دیگر درعمق دریا ادامه دارد.

زخمی شدن 10 میهمان یک مراسم عزاداری

در مراسم فاتحه خوانی در یکی از روستاهای بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران بر اساس رسوم عشایری با اسلحه شکاری ساچمه زنی و تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن 10 نفر به صورت سطحی شد.به گزارش تسنیم، با حضور ماموران، عامل تیراندازی بلافاصله شناسایی و دستگیر شد.به گفته شاهدان بعضی از رسوم غلط و حادثه آفرین باید به فراموشی سپرده شود.