آرشیو شنبه ۳‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۸۵
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* دولت تا کی می خواهد در جواب دادن به خواسته ملی درخصوص ارائه گزارش از وضعیت به وجود آمده در سیستم ارزی کشور و چندبرابر شدن نرخ ارز طفره برود و حاشیه سازی بکند؟ اگر دولتمردان فراموشکار شده اند ملت فراموش نمی کند.

72150915

* جیغ های بنفشی که این روزها علیه قوه قضائیه بلند شده علامت این است که محاکمه و سپس مجازات مفسدین اقتصادی و نفوذی در دولت نزدیک است، ان شاءالله.

41900917

* به حقوق من کارمند 10 درصد اضافه شده ولی تورم واقعی به بالای 40 درصد رسیده است. دولتمردان به جای اینکه رویشان را از واقعیت کشور برگردانند، قیمت ها را به گذشته برگردانند یا فکری برای افزایش حقوق ما حقوق بگیران بکنند.

حیاتی

* ضمن تشکر از دستگاه قضایی به خاطر دستگیری ده ها نفر از مفسدین اقتصادی، لازم است با خطاکاران اصلی که گوشت را به دست گربه دادند نیز برخورد شود و از مماشات با آنان به جد پرهیز شود. تا خطاکاران اصلی تنبیه نشوند کار اصلاح نخواهد شد.

قاسمی

* معاون اول رئیس جمهور گفت فساد به سطح مسئولان بالای کشور رسیده است! خدمت ایشان باید گفت این که مسئله جدیدی نیست. روزی که دلسوزان نظام به ویژه حضرت آقا فریاد برآوردند و فساد را اژدهای هفت سر نامیدند شما چه کار می کردید؟ حتی تذکر هم گرفتید که باید کار کرد به جای شعار و همایش! برادر جنابعالی و رئیس جمهور در کدام وادی گام برداشتند؟

سوری

* آقای رئیس جمهور با بیان این سخن که مفاسد اقتصادی با بگیر و ببند اصلاح نمی شود ناخواسته به یاد ما می آورد که هم برادر خودش و هم برادر معاون اول ایشان متهم به فساد اقتصادی هستند و باید محاکمه بشوند.

74500912

* شیطان بزرگ که طرف اصلی برجام و مذاکره بود از برجام خارج شد. برجامی که هیچ دستاوردی جز ضرر نصیب ما نکرد. چرا مسئولان دولتی یک طرفه پرچم برجام بدفرجام را روی دست گرفته اند و دور خود می چرخند؟ چرا به اروپایی های بدعهدی تکیه می کنند که به قول رئیس جمهورمان آقااجازه هستند؟! آقای ظریف هم به اشتباه خود درقبال شیطان بزرگ اعتراف کرد. پس دیگر معطل چه چیزی هستند؟!

کریمی

* به آقای ظریف باید گفت مهم نیست آمریکا به تحریم علیه ایران اعتیاد دارد یا ندارد برای ما مردم سوال مهم این است که چرا دولتمردان به قدم زدن بی نتیجه با غربی ها اعتیاد دارند.

96620915 و 3104-0912 و 5098021

* آقای ظریف گفته آمریکا از گذشته عبرت نمی گیرد. صحبت ما با خود ایشان همین است که چرا دولتمردان ما از تاریخ و خیانت های آمریکا درس عبرت نمی گیرند.

15430903

* مجری کم دانش برنامه منبع موثق، بی اطلاعی و تعصب جناحی خود را در کوبیدن کیهان و تمجید از مصدق، یکشنبه شب 97/5/28 به نمایش گذاشت!

79560935

* معاون وزیر راه و شهرسازی گفته، اگر می خواهید کشته های تصادفات کاهش یابد بنزین را گران کنید! باید به این نابغه وزارت راه وشهرسازی تبریک گفت و این راه حل را در دیگر حوزه ها هم به کار گرفت. مثلا اینکه مردم مریض نشوند دارو را گران کنید! هواپیماها سقوط نکنند بلیط ها را گران کنید! برای اینکه مردم کمتر بمیرند قبرها را گران کنید!

علیمردانی

* آیا هزاران شهید یمنی مسلمان ارزش 40 نفر کشته شده خارجی در اثر ریزش پل در ایتالیا را نداشت که آقای رئیس جمهور پیام تسلیت و هم دردی به مردم یمن بدهند.

41080913

* بیش از ده روز طول کشید تا آقای روحانی ریاست محترم جمهوری پیروزی عمران خان در انتخابات پارلمانی کشور همسایه پاکستان را به ایشان و مردم این کشور تبریک بگویند چگونه است که پیام های تبریک ایشان به غربی ها با فاصله بسیار کم از زمان وقوع حادثه ارسال می شوند؟

27700912

* آقای رئیس جمهور اگر یک صدم دغدغه ای را که برای رصد کردن حوادث طبیعی یا سوانح در غرب دارند تا پیام هم دردی صادر کنند برای گره گشایی از مشکلات کشور داشتند وضع کشور این نبود.

48120912

* آقای عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شعار داده دنبال جذب حداکثری و به عبارتی «از سروش تا گوگوش» هستند ولی واقعیت تجربه های گذشته این است که ضد انقلاب ها موفق شده اند بعضی اصلاح طلبان را مجری و عامل اهداف خودشان بکنند.

گیلانی

* مسئولان گفته بودند اجناسی را که از انبارهای محتکران کشف می شود روانه بازار مصرف می کنند باید گزارشی در این خصوص به مردم داده شود.

3885021

* بازرسان تعزیرات به انبارهای ایران خودرو و سایپا هم سرک بکشند به واقعیت های مهمی دست خواهند یافت.

61160903

* در برخورد قانونی با محتکران ارزاق و اجناس مورد نیاز مردم باید مواظب بود اموال جماعت بنکدار بازار که صاحب انبار کالا برای توزیع اجناس هستند مشمول احتکار نشود و با اقدامی نابجا ظلمی صورت نگیرد.

89490912

* از کیهان اشکال گرفته شده چرا در اعلام خبر فوت مرحوم عزت ا... انتظامی عکس ایشان را چاپ نکرده است. اما وقتی روزنامه های زنجیره ای درگذشت سیدضیاءالدین دری سازنده سریال های ضداستعماری کلاه پهلوی، کیف انگلیسی و... را کاملا سانسور کردند صدای این آقایان در نیامد!

6058021

* معمولا رسم است که در تشییع جنازه افراد، در طلب مغفرت برای آنان صلوات به عنوان دعای مستجاب فرستاده می شود. ولی در تشییع جنازه مرحوم عزت ا... انتظامی کف و سوت جای صلوات را گرفته بود. اینها چه رسوم من درآوردی است که یک قشر تافته جدا بافته می خواهند ایجاد کنند؟

2722-0911

* دولت کارگران ساختمانی روزمزد را در برنامه سبد غذایی قرار نداده است ولی از آن طرف شعار حمایت از اقشار ضعیف جامعه از زبان دولتمردان نمی افتد. این دوگانگی ها چرا در دولت به وجود آمده است؟

92860914

* با توجه به سه برابر شدن قیمت دلار و سکه و افزایش قیمت بسیاری از اجناس داخلی به ویژه لوازم یدکی، چرا کرایه خودروها و آژانس ها افزایش نمی یابد.

60130935

* سکوی ایستگاه اتوبوس های شرکت واحد به گونه ای است که زنان و مردان سالخورده به زحمت زیاد می توانند سوار اتوبوس بشوند. درخواست اصلاح سکوی ایستگاه های خطوط شرکت واحد را داریم.

94380912

* شهرداری یزد از زمین های مردم سرانه دریافت می کند. آیا در هیچ شهر دیگری چنین قانونی وجود دارد؟

13190913

برای دریافت دفترچه بیمه سلامت فرمی دادند و گفتند باید به تایید کلانتری محل برسد اما کلانتری از تایید فرم بیمه سلامت خودداری می کند! تکلیف ما در میان این ناهماهنگی بیمه سلامت و کلانتری چیست؟

3152-021

* یکی از وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک تهیه نقشه ساختمان های شهروندان می باشد. ولی در حال حاضر ارباب رجوع را به سازمان نظام مهندسی می فرستند در این سازمان به ازای هر مترمربع مبلغ دو هزار تومان پول می گیرند مردم با این سنگ اندازی ها و هزینه تراشی ها ناراحت می شوند.

0843-0915

* کشاورز یکی از روستاهای قم هستم. 7 میلیون وام مسکن گرفته ام تاکنون 11 میلیون تومان به بانک برگردانده ام. چند ماه است که یارانه بنده و خانواده ام را به دلیل دیرکرد از پرداخت اقساط باقی مانده قطع کرده اند در حالی که بدهکاران میلیاردی بانک ها آزاد هستند و دولت کاری به کارشان ندارد.

ابوالقاسمی