آرشیو سه‌شنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۳۲۲۰
حوادث
۱۱

گره پیچیده در 2 پرونده سرقت و تجاوز به دختر جوان

شرق: مردی که برای شکایت به اتهام سرقت به دادسرا رفته بود، از سوی شاکی متهم شد که به دخترعمه او تجاوز کرده است. درحال حاضر رسیدگی به اتهام دزدی و تجاوز در دو مرجع قضائی مختلف ادامه دارد. مردی بنگاه دار به نام داریوش چند روز قبل علیه فردی به اتهام سرقت شکایت کرد. او گفت: من بنگاه دار هستم. فردی به مغازه ام آمد و به من گفت ملکی موروثی دارد که می خواهد برایش ارزش گذاری کنم. همراه آن مرد به خانه ای قدیمی رفتم و در آنجا متهم مرا کتک زد و با چاقو تهدید کرد. او سپس وسایلم را سرقت کرد. شاکی مشخصات متهم را اعلام کرد و به این ترتیب مردی به نام صمد به اتهام دزدی به شعبه 5 دادسرای ویژه مبارزه با سرقت تحویل داده شد. صمد در جلسه بازپرسی اتهامش را رد کرد و گفت: من داریوش را فقط کتک زدم و آن هم دلیل مشخصی داشت.

هیچ سرقتی از او انجام ندادم. این مرد ادامه داد: داریوش مدتی قبل به خواستگاری دخترعمه ام آمده و همه صحبت های مقدماتی را انجام داده بود. قرار بود آنها به زودی با هم ازدواج کنند تا اینکه داریوش از دخترعمه ام خواست برای گفت وگوی بیشتر همراه او برود. این مرد دخترعمه ام را به خانه یکی از دوستانش برد و در آنجا دونفری به او تجاوز کردند. همان موقع دخترعمه ام از داریوش و دوستش شکایت کرد و این پرونده الان در دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی است اما چون دخترعمه ام خیلی بدحال بود، تصمیم گرفتم از داریوش انتقام بگیرم؛ برای همین او را به محل قرار کشاندم و در حضور دخترعمه ام کتکش زدم.

داریوش بعد از شنیدن این اظهارات گفت: من به کسی تعرض نکرده ام. آن روز با دختر جوان به خانه دوستم رفتیم. دوستم از من خواست از بیرون چیزی بخرم. وقتی برگشتم، این دختر در منزل نبود و دوستم گفت کاری برای او پیش آمد و رفت. در ادامه متهم و شاکی در دادسرا با هم درگیر شدند که بازپرس هر دو آنها را بازداشت کرد.