آرشیو یکشنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۸۶
اخبار کشور
۳

پژوهشگر فضای مجازی: مسدودسازی حساب های کاربری ایرانیان نشان دهنده بی اعتقادی آمریکا به آزادی بیان است

پژوهشگر فضای مجازی گفت: آمریکایی ها با مسدودسازی حساب های کاربری ایرانیان در میکروبلاگ توئیتر، شبکه های اجتماعی و... نشان دادند آزادی بیان و حقوق بشر در نگاه آنان تنها واژه های زیبا برای فریب افکار عمومی و فشار به کشور ها است.

سیدعلیرضا آل داود رابطه با مسدودسازی حساب های کاربری ایرانیان در شبکه های اجتماعی با تاکید بر اینکه فعالیت در شبکه های اجتماعی، میکروبلاگ ها و پیام رسان های خارجی تا زمانی که با منافع آمریکایی ها و صهیونیست ها تعارضی نداشته باشد از طرف آنان با اهداف خاص حمایت می شود، به میزان گفت: یکی از مهم ترین اهداف آمریکایی ها از راه اندازی و ارائه خدمات رایگان در شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها و... سرقت اطلاعات کلان (BIGDATA) کشور ها به منظور اشراف اطلاعاتی و ذائقه سازی در تمام موضوعات مهم است.

آل داود افزود: در چند سال گذشته رفتار های آمریکایی ها و صهیونیست ها که مالکان اصلی شرکت های گوگل، فیس بوک، توئیتر و... هستند مدیریت یک طرفه و خلاف آزادی بیان و جریان آزاد اطلاعات در سرویس های اجتماعی این شرکت ها بوده است که با مسدودسازی هرچند وقت یکبار پروفایل های کاربری تاثیرگذار نشان می دهند که این شبکه ها واقعا آزاد و حامی صدای مردم نیستند.