آرشیو سه‌شنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۶۲
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

نظر مردم

■ آقای جهرمی شجاعت شما را دوست دارم اما... / 649...0935: آقای جهرمی! به عنوان یک هموطن شجاعت شما را در اعلام فساد در کشور دوست می دارم. دست شما را هم می بوسم اما کشور با اعلام یک لیست اسم درست نمی شود. مردم به دستگاه های کشور بی اعتماد شده اند.

■ رئیس جمهوری چرا واقعیت ها را با مردم در میان نمی گذارند / افضلی - 196...0912: رئیس جمهوری چرا واقعیت ها را با مردم در میان نمی گذارند. چرا از مردم برای حل این بن بستی که همه در آن گیر کرده ایم یاری نمی طلبند.

■ سرنوشت برخورد با محتکران کالاها چه می شود / آقای حسینی: مرتب در رسانه ها اعلام می شود فلان انبار که کالاهای مصرفی مردم را احتکار کرده بود کشف و ضبط شد. می خواستم بگویم به مردم این توضیح را بدهید که بعد از کشف این انبارها چه اتفاقی می افتد؟ چرا اقدام های بعدی را به مردم نمی گویید. با اخلالگران چه برخوردی می شود؟ لطفا به مردم شفاف بگویید.

■ معلم هستم، دو میلیون حقوق می گیرم، یک میلیون اجاره می دهم / صدری: آموزگاری بازنشسته با پنجاه برگ تشویقی هستم که دو میلیون تومان حقوق می گیرم، یک میلیون اجاره خانه می دهم، پنج فرزند دارم و چند تا نوه. بیمار هستم و دیگر قادر به کار کردن نیستم. از هموطنان عزیز درخواست کمک دارم.

■ آیا جانبازان مجاز به پارک خودرو در محل پارکبان نیستند؟ / نام محفوظ: من جانباز هستم و پلاک خودروی اینجانب هم پلاک ویلچر است. مدتی پیش به علت خرابی، ماشین خود را در خیابان سپهبد قرنی، محل پارکبان پارک کردم اما بعد متوجه شدم که از سوی مامور راهنمایی و رانندگی جریمه شده ام. می خواستم بگویم آیا جانبازان مجاز به پارک خودرو در محل پارکبان نیستند؟ لطفا مسئولان پاسخگو باشند.

■ بنیاد شهید خرم آباد پاسخگو نیست / منصور سلیمانی: بنیاد شهید خرم آباد پاسخگوی مشکلات و کارهای اداری جانبازان و خانواده شهدا نیست. لطفا مسئولان بنیاد شهید موضوع را بررسی کنند و پاسخگو باشند.