آرشیو چهارشنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۸۹
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* انتقادهای انقلابی از وضعیت دولت و مسئولان کشور نه تنها تخریب نیست بلکه بهترین روش برای اصلاح امور است. البته اگر آقای رئیس جمهور به سیاق پنج سال گذشته توجهی به انتقادها نکند و صرفا به دنبال عملی ساختن پروژه خودش یعنی مذاکره با آمریکایی ها باشد فقط باید شاهد سنگ روی یخ شدن کشور باشیم.

00490911

* این سخن رئیس جمهور که از درد و رنج مردم آگاهیم و تلاش می کنیم که از آنها بکاهیم زمانی پذیرفتنی است که مجددا با تجربه 5 سال گذشته، اقتصاد کشور را طی سه سال آینده به اقتصاد اروپای در حال تلاطم گره نزنیم! وضع آشفته بازار و پول ملی را بنگرید. پراید 10-15 میلیونی به بالای 40 میلیون رسیده است!

72110990

* از جمله مفسدان اقتصادی کسانی هستند که دانسته یا ندانسته چوب حراج به خزانه طلا و ارز کشور زدند و موجب فساد گسترده شدند. امیدواریم قوه قضائیه در این بخش هم ورود پیدا کند.

05940912

* حال که با حمایت ملت، محاکمه مفسدین اقتصادی شروع شده چه خوب است که افراد عامل در این فسادها که در بدنه دولت مسئولیت داشته اند و موجب خالی شدن خزانه کشور از ارز و طلا شده اند محاکمه شده و به عقوبت خیانت و یا خطای بزرگ خود برسند.

14420913

* اقدام به جای دستگاه قضایی در اعلام نام قضات فاسد اخراجی از صداوسیما قابل تقدیر است. زیرا قضاتی که با فساد خود به آبروی این نظام مقدس خدشه وارد کنند باید بی آبرو شوند.

28050916 و 90500915

* نام دو قاضی اخراج شده از قوه قضائیه به دلیل فساد مالی و اخلاقی ازطریق زیرنویس در برنامه های رسانه ملی به مردم اطلاع رسانی شد. امیدواریم این حرکت در کاهش آمار فساد در جامعه موثر واقع بشود.

17130915

* با توجه به شروع دادگاه متهمین فساد اقتصادی، انتظار می رود درعین دقت و انصاف هرچه سریع تر احکام اسلام درمورد آنها اجرا شود تا دل مردم زجرکشیده از دست مفسدین کمی خنک شود و امید به این قوه افزایش یابد.

41080913

* یکی از نمایندگان مجلس گفته طرح استیضاح وزیر کشور، کشاورزی و آموزش و پرورش در دستور کار است! عرض می کنم اینها بیشتر به منافع ملی ضربه زدند یا وزرای نفت، راه و شهرسازی و...! چرا یقه آنها را نمی گیرید؟!

4707021

* اگر آقای رئیس جمهور حداقل به مسکن مهر می رسید و این پروژه را به اتمام می رساند یک نمره قبولی در پرونده خود داشت. بهتر از این بود که مثل الان هیچ کار برجسته ای در عملکرد مدیریتی خود ندارد.

45170912

* ضرب و شتم پلیس راهنمایی در شیراز اهانت به همه مردم است و نباید پلیس و دستگاه قضایی به آسانی از کنار این ماجرا بگذرند اراذل و اوباشی نظیر فرد یا افراد ضارب باید به اشد مجازات محکوم شوند. از فردا عده ای از مفت خورهای آلوده به انواع پلیدی ها به تکاپو می افتند تا رضایت پلیس وظیفه شناس را جلب کنند که در این خصوص باید دستگاه قضایی بداند که مسئله به پلیس مضروب ختم نمی شود بلکه مدعی العموم باید به نمایندگی از همه مردم پیگیر مجازات این جرثومه های فساد باشد و نتیجه را هم به مردم اعلام کند.

احمد حسینی و ده ها پیام تلفنی مشابه دیگر

* قابل توجه سلبریتی ها و امثال علی مطهری و صادقی و...! چرا در ضرب و شتم پلیس وظیفه شناس سکوت اختیار کرده و هیچ اعتراضی نکردید؟! واقعا که شرم آور است. وقتی چیزی به نفعتان است می گویید ما شهروند درجه یک و دو نداریم ولی در عمل و رفتارتان این دوگانگی را تایید می کنید.

سوری

* چرا سلبریتی هایی که برای ذبح شدن گوسفندان در عید قربان دلسوزی می کنند برای کودکان معصوم یمنی که توسط آل سعود یهود خبیث قتل عام شدند این قدر سنگدل و بی تفاوت اند؟

78990919

* بانک مرکزی تا کی قرار است دلار و یورو و درهم امارات را پشتیبانی کند. یوان، روبل و روپیه هم ارز خارجی پر معامله است. بانک مرکزی لازم است از سه ارز به 6 ارز تغییر حالت دهد.

5998-0916

* اگر قیمت اجناس ایرانی بالا باشد خیلی از مردم توان خرید کالاهای ایرانی نخواهند داشت در نتیجه اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا نمی کند. پس چاره کار تعدیل در نرخ کالاهای ساخت داخل کشور است به نحوی که در عین حال تولیدکننده داخلی هم ضربه نخورد.

94380912

* برخی ها یارانه را صدقه خوری می پنداشتند ولی الان برای صدقه اروپایی کف و سوت می زنند! اف بر این همه اجنبی پرستی.

79560935

* از زمان ریاست جمهوری حضرت آقا تاکنون محبت ایشان در دلم شعله ور است و دوست دارم فدایی اش شوم. درخواست می کنم از معظم له که دعا کنند در رکابشان به شهادت برسم. جان شیرین است ولی فدا شدنش برای اهداف سیدعلی شیرین تر!

آنجا که تویی، رهگذری نیست مرا / جز غم تو غم دگری نیست مرا

علی اکبرزاده- صومعه سرا

* در زمانی که خیلی ها در زندگی همه چیز را فدای منافع اقتصادی خود می کنند با خبر می شویم چهار نفر از همو طنان در حادثه آتش سوزی مریوان خودشان را فدای دیگران کرده اند. شایسته است این افراد ایثارگر از سوی آقای رئیس جمهور مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرند.

29860915

* سوال مردم این است که در سایت بسته خودروسازان چه کسانی موفق شده اند خودرو خریداری کنند؟ این کار در توانایی قشر مردم عادی نیست. بدین خاطر قوه قضاییه باید پاسخ این سوال مردم را از خودروسازان بگیرد.

47520911

* از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم در سال حمایت از اشتغال و تولید کالای ایرانی و برای حمایت از کشاورزان زیان دیده از خشکسالی، نسبت به تسریع در اجرای مصوبه هیئت وزیران 13/4/97 و امهال دوساله بدهی کشاورزان به لحاظ خشکسالی و به ویژه توقف عملیات اجرایی و جلوگیری از مزایده اموال کشاورزان زیان دیده توسط اداره ثبت اسناد، اقدامات عاجل را به عمل آورند.

5255-0917

* در برنامه «حالا خورشید» که هر روز صبحها از شبکه 3 پخش می شود، در تاریخ 97/6/4 وزیر امور خارجه مهمان برنامه بود که هیچ حرف تازه ای برای گفتن نداشت. اکثر سوالات مجری را با حاشیه روی پاسخ می داد و یا می گفت تقصیر داخلی ها بود که اعتماد به برجام را از بین بردند! حقیقتا هیچ سوالی را با منطق پاسخ نداد!

حسابی

* چرا بدهی 14 میلیاردی تیم فوتبال استقلال باید از بیت المال پرداخت شود؟ چرا پرسپولیس و استقلال را خصوصی نمی کنند تا این مفت خوری های از کیسه ملت را شاهد نباشیم؟ امسال این دو تیم بالای 60 میلیارد هزینه کردند!

76520911

* به علت بی تدبیری دولت در اقتصاد کشور، پیشنهاد می کنم مثل 4 دهه قبل مجددا کوپن ارزاق عمومی و دفترچه های بسیج اقتصادی دهه اول انقلاب را احیا کند!

جلالی

* چندین سال است که در شهرستان بروجرد در استان لرستان حتی در هفته دولت طرحی افتتاح نشده و به بهره برداری نرسیده است. مردم این استان و شهرستان دلشان به چه چیز خوش باشد.

گودرزی