آرشیو سه‌شنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۳۲۲۶
حوادث
۱۱

قتل فجیع همسر سابق

شرق: کارآگاهان جنایی در تعقیب مردی هستند که همسر سابق خود را به طرز هولناکی به قتل رسانده و فرار کرده است.

بعدازظهر روز یکشنبه فردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و درحالی که می گفت به شدت نگران خواهرش است، از ماموران درخواست کمک کرد. او نشانی خانه ای را داد و در آنجا منتظر پلیس ماند.

مرد جوان وقتی ماموران در محل حاضر شدند، به آنها گفت: خواهرم مدتی قبل از شوهرش جدا شده بود و با بچه اش زندگی می کرد. از همسر سابق خواهرم خبری نداشتم تا اینکه ساعاتی قبل با من تماس گرفت و گفت خواهرم را به قتل رسانده و جسد را در خانه اش گذاشته است. من درحالی که به شدت نگران شده و ترسیده بودم، سراسیمه خودم را به اینجا رساندم اما کسی در را باز نمی کند. حالا هم احتمال می دهم خواهرم کشته و داماد سابقمان فراری شده باشد. ماموران بعد از دریافت این اطلاعات موضوع را با مقام قضائی در میان گذاشتند و به دستور او وارد خانه شدند. آنها به محض ورود به منزل موردنظر جنازه زن جوان را درحالی که با شال گردن زردرنگی خفه شده بود پیدا کردند.

بررسی های اولیه نشان داد قاتل بعد از کشاندن همسر سابقش به خانه ابتدا موهای او را کوتاه کرده و سپس در اقدامی عجیب انگشتان پای او را با نخ بسته و سپس این زن را با شال گردن خفه کرده است.

روی پیکر مقتول نامه ای وجود داشت که روی آن نوشته شده بود: با کفن سفید بیا. منتظرتم».

دقایقی بعد کارآگاهان جنایی که از این قتل مطلع شده بودند، خود را به محل رساندند و تحقیقات را در حالی آغاز کردند که هیچ شکی در هویت قاتل وجود نداشت و همه چیز نشان می داد مرد جوان به دلیل کینه ای که از همسر سابق خود داشته، او را به این شکل به قتل رسانده است.

در این میان از فرزند قاتل و مقتول خبری نبود تا اینکه کارآگاهان سراغ خواهر قاتل رفتند و فهمیدند بچه نزد او است. این زن با ابراز بی اطلاعی از محل اختفای برادرش گفت: برادرم بچه را پیش من آورد و بدون اینکه توضیحی بدهد به سرعت رفت و من نمی دانم او کجاست.

بنا بر این گزارش درحال حاضر تحقیقات برای یافتن متهم به قتل فراری ادامه دارد.