آرشیو یکشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۹۱
اخبار کشور
۳

عضو کمیسیون آموزش مجلس: استیضاح وزیر آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی به مصلحت نیست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی و در شرایط حساس این زمان، به مصلحت مجلس نیست.

محمدمهدی زاهدی درباره موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش به فارس گفت: به دلایل متعدد در حال حاضر به مصلحت مجلس نیست که وارد استیضاح وزیر آموزش و پرورش شود، چرا که در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم و موقعیت حساسی است، زیرا وزارت آموزش و پرورش باید قوی با مشکلاتی که در این برهه ممکن است به وجود آید، برخورد کند.

زاهدی ادامه داد: مطالبات مردم از مجلس، مطالبات اقتصادی است و مردم وقتی ببینند این استیضاح نسبت به وزرای اقتصادی اولویت پیدا کرده است، نسبت به مجلس و مسئولان نگاه منفی پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه مطالبات آموزش و پرورش آنهایی است که وزیر آموزش و پرورش با ارتباطات با برنامه و بودجه توانسته بخشی از آنها را جذب کند، افزود: اقدامات خوبی مانند رتبه بندی فرهنگیان در حال انجام است و اگر در پرداخت مطالبات خلا ایجاد شود، نارضایتی ها افزایش می یابد.

عضو کمیسیون آموزش اظهارداشت: معتقدم استیضاح فعلا نباید پیگیری شود و نمایندگان در موقعیت بهتری در صورت لزوم این اقدام را انجام دهند.