آرشیو سه‌شنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۹۳
ورزشی
۹

چگونگی حذف زهرا نعمتی در جاکارتا از زبان ملی پوش تیروکمان

عضو تیم ملی ریکرو مردان در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: در قضیه زهرا نعمتی چون مسئولان تایم استراحت او را به اشتباه یک ساعت زودتر دیده بودند، او به جای مسابقه دادن به رستوران رفت.

میلاد وزیری درباره قضیه زهرا نعمتی و اینکه چه اتفاقی در جاکارتا رخ داد تا زهرا نعمتی در بخش ریکرو انفرادی زنان نتواند در برابر کماندار اندونزی به رقابت بپردازد و حذف شد، گفت: چیزی که می دانم این است که این مسئله عمدی نبود و همه از این قضیه ناراحت شدند که وی نتوانست در برابر کماندار اندونزی به رقابت بپردازد. اما به هر صورت اگر اشتباهی نیز صورت گرفته این اشتباه نتیجه کاری تیمی بود نه یک نفر.

وی افزود: من هنگامی که در زمین تمرین در حال آماده سازی خود برای شرکت در مسابقه های تیمی ریکرو بودم متوجه شدم ساعت مسابقه زهرا نعمتی را به اشتباه یک ساعت زودتر اعلام کردند و به وی گفته اند که بعد از خوردن غذا می تواند به مسابقه خود ادامه دهد. من هم در زمین تمرین متوجه شدم که مسابقه شروع شده و حتی خود کادر فنی در جریان مسابقه نعمتی نبودند و در مسیر به آن ها اطلاع دادم که مسابقه زهرا نعمتی با کماندار اندونزی شروع شده است.

وزیری تصریح کرد: وقتی به محل ناهارخوری رسیدم به زهرا نعمتی گفتم که مسابقه شروع شده و وی را سراسیمه به محل مسابقه رساندم، اما 30 ثانیه دیرتر رسیده بود. به نظر من اشتباهی بود که به کل اعضای تیم ارتباط پیدا می کند نه به یک فرد خاص. این اتفاق نباید رخ می داد اما تا جایی که خبر دارم مسئولان در حال بررسی این قضیه هستند تا مقصر یا مقصران اصلی را پیدا کنند.