آرشیو چهارشنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۹۴
ورزش
۱۷

اخبار فوتبالی

آغاز تمرینات ذوب

تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن بعد از پنج روز تعطیلی از امروز در اصفهان از سرگرفته می شود. رضا حبیب زاده، مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در دیدار با استقلال تهران در هفته دوم لیگ برتر در برخورد با وریا غفوری از ناحیه فک دچار شکستگی شده بود هم بعد از گذراندن دوران مصدومیت تمرینات سبک خود را از امروز در کنار تیم آغاز خواهد کرد.

رویانیان در جلسه هیات مدیره پرسپولیس

محمد رویانیان، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در جلسه هیات مدیره این باشگاه حضور پیدا کرد. در این جلسه که درخصوص مسائل مالی باشگاه برگزار شده بود، رویانیان ضمن قدردانی از تلاش های اعضای هیات مدیره، نکاتی را درخصوص مدیریت زمان خودش در این باشگاه بیان کرد.

فتحی: از شفر حمایت می کنیم

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال درباره فهرست جدید تیم ملی گفت: ما به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذاریم و اصلا قضاوتی نداریم که کی روش می خواهد تیم ما را خراب کند. او درباره بازی با السد هم گفت: در این چند روز حملات بسیاری به شفر شده؛ اما ما از سرمربی تیم حمایت می کنیم. این اتفاقات در زمان شکست ها کاملا طبیعی است. ما از شفر حمایت می کنیم چون با این مربی روزهای خوب زیادی داشتیم. مطمئن باشید روز به روز هماهنگ تر و بهتر خواهیم شد.

تعیین زمان انتخابات هیات رئیسه فوتسال

قرار است در جلسه 18 شهریور اعضای هیات رئیسه کمیته فوتسال، زمان انتخابات هیات رئیسه کمیته فوتسال مشخص شود. سال هاست علی کفاشیان سرپرستی (نه ریاست) این کمیته را به عهده دارد. مدتی است که پیشکسوتان و مدیران باشگاه ها خواستار تغییرات اساسی در اساسنامه کمیته فوتسال و همچنین انتخابات اعضای هیات رئیسه شده اند.

بازی پرسپولیس بدون برانکو

تیم فوتبال پرسپولیس فردا در دیداری دوستانه به مصاف تیم دره 98 خواهد رفت تا بازیکنان در روزهای تعطیل لیگ، در شرایط بازی قرار بگیرند. این در حالی است که برانکو دیشب برای حضور در کنگره آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا راهی چین شده و بامداد جمعه به تهران باز خواهد گشت. دستیاران برانکو در این بازی هدایت پرسپولیس را برعهده دارند.