آرشیو شنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۹۶
شهرستان ها
۷

افتتاح بیش از یک هزار و 600 واحد مسکن مهر در کرمان

با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تعداد یک هزار و 652 واحد مسکن مهر در استان کرمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

از تعداد واحد مسکن افتتاح شده، 952 واحد در شهرهایی با بیش از 25 هزار نفر جمعیت و 700 واحد در بافت های فرسوده استان کرمان قرار دارند.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز کشور در این مراسم گفت: با حمایت دستگاه های اجرایی کار ساخت 30 هزار واحد مسکونی را برای افراد نیازمند آغاز کرده ایم که از این میزان 20 هزار واحد به اتمام رسیده است.

کیومرث سلگی افزود: پنج هزار واحد دیگر در مرحله افتتاح و پنج هزار واحد مسکونی نیز در مرحله پیگیری مقدماتی قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در این آیین گفت: 224 واحد از مجموع یک هزار و 652 واحد مسکن مهر افتتاح شده توسط خیران مسکن ساز ساخته شده است و افراد ساکن در این منازل مسکونی جامعه هدف این انجمن هستند.

محمدمهدی بلوردی افزود: این منازل دارای پارکینگ، انباری، محوطه سازی و با متراژ 90 متر مفید هستند و عملیات اجرایی سه مدرسه در این محدوده آغاز شده که یک مدرسه و یک پاسگاه انتظامی امروز افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه در احداث پارک های این مسکن ها عقب هستیم، گفت: در محل محدوده 57 و 42 هکتاری مسکن مهر شهر کرمان حدود 30 هزار نفر ساکن هستند و پارک های این محدوده برای تکمیل تحویل شهرداری شده است.