آرشیو پنجشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۹۵
ورزش
۴

تفاوت عجیب بین دو حضور احسان در تراکتورسازی

احسان حاج صفی به تراکتورسازی تبریز پیوست تا برای دومین بار، پیراهن این تیم را به تن کند. احسان در فصل یازدهم نیز برای طی دوران خدمت سربازی خود، بازیکن تراکتورسازی بود و حالا دوباره به این تیم پیوسته است.

اما تفاوت های عجیبی بین این دو حضور وجود دارد؛ اول این که احسان تقریبا تمام عمر فوتبالی خود را در سپاهان پشت سر گذاشته اما در بازگشت به لیگ ایران، به تراکتور رفت. در ثانی دفعه اول که تراکتوری شده بود، سرباز بود و کد خدمتی داشت. یعنی در خوابگاه مستقر بود و در کنار خود، سه سرباز دیگر را هم می دید و با آنها هم اتاقی بود.

حالا وضعیت کاملا تغییر کرده و احسان از لیگ یونان به تراکتورسازی آمده و شایعاتی می شنویم مبنی بر این که با توجه به بی ثباتی در بازار ارز، تراکتوری ها بابت جذب حاج صفی، چیزی بیش از ده میلیارد تومان هزینه کرده اند. البته در فصل یازدهم، قیمت قرارداد حاج صفی با باشگاه تراکتورسازی تنها ماهی 250 هزار تومان و به ازای کسب هر پیروزی تنها 500 هزار تومان دریافتی داشت ولی حالا می تواند هر جای تبریز که بخواهد، منزلی اجازه کند و هر چقدر دلش می خواهد، پول خرج کند؛ قراردادش آن قدر سنگین به نظر می رسد که هرگز پولش تمام نخواهد شد!