آرشیو پنجشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۹۵
زندگی
۱۳

حق با شماست

# ورزش پایه

توکلی از کرج:

سرمایه گذاری نکردن در ورزش های پایه نتیجه ای جز سقوط کاروان ورزشی ایران در جدول رده بندی توزیع مدال ها در بازی های آسیایی جاکارتا نداشت، امیدواریم از همین امروز مسئولان ورزشی با برنامه ریزی برای سال های آتی نتیجه بهتری کسب کنند.

# حقوق اندک

ممقانی از قزوین:

چرا با افزایش تورم و گرانی های بیش از اندازه، حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی که حداقل حقوق را دریافت می کنند، افزایش پیدا نمی کند؟

# یارانه ناچیز

اصغری از سمنان:

9سال است که 45 هزار تومان یارانه نقدی به مردم پرداخت می شود، این درحالی است که با آزادسازی و حذف یارانه کالاها از جانب دولت، درآمد دولت روز به روز در حال افزایش است، ولی هیچ اقدامی بابت افزایش یارانه شهروندان صورت نگرفته است.

# گران مثل پوشک

حاتملو از تهران:

پوشک نوزاد در بازار نایاب و البته بسیار گران شده و افزایشی دوبرابری داشته است. مسئولان رسیدگی کنند.

# حقوق پر

رحمانی از پاکدشت:

چرا تامین اجتماعی اضافه حقوق فروردین بازنشستگان خود را پرداخت نمی کند؟ این قشر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، از گرانی و تورم بگیرید تا هزینه های بالای درمان.

# گواهینامه موتور

صادقیان از تهران:

شرایط اخذ گواهینامه موتورسیکلت بسیار سخت شده است و با این سخت گیری موتورسواران دیگر رغبتی برای گرفتن گواهینامه ندارند و بدون این مدرک که خلاف قانون است سوار موتور می شوند.

# گره ترافیکی

ناصری از تهران:

حضور ماموران راهنمایی و رانندگی در سه راه ضرابخانه در ساعات ابتدایی صبح که اقدام به توقف خودروهای متخلف می کنند باعث ترافیک در این منطقه می شود.

# عوارضی جریمه

رزاقی از قم:

در بعضی گیت های خروجی عوارضی تهران-قم ماموری حضور ندارد و متاسفانه خودروها بدون اطلاع و به اجبار از این گیت ها عبور می کنند که باعث جریمه های سنگین می شود.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی: 22262142