آرشیو یکشنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۱
فن آوری
۱۷
نرم افزار آنلاین

تبدیل نوشتار به گفتار با یک نرم افزار

تبدیل فایل های نوشتاری به گفتاری، شاید برای همه کار آسانی نباشد ولی اگر برای این کار از نرم افزار Balabolka استفاده کنید، بهتر است بدانید که بهترین نتیجه را خواهید گرفت. این نرم افزار در واقع به شما این امکان را می دهد تا متون خود را به فایل های صوتی تبدیل کنید. درواقع نرم افزار Balabolka متن های نوشته شده موجود روی صفحه را برای کاربر می خواند و به وی این امکان را می دهد تا به سادگی اطلاعات موجود را تبدیل به یک فایل صوتی کند.

باید گفت که نرم افزار Balabolka از تمامی صداهای موجود در سیستم کاربر پشتیبانی می کند. به بیان دیگر این نرم افزار متن های تبدیل شده به فایل صوتی را به صورت WAV یا یک فایل MP3 ذخیره می کند و کاربر براحتی می تواند از آن استفاده کند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به این موضوع اشاره کرد که کاربر با کمک آن می تواند محتوای کلیپ بورد و همچنین متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به سادگی مرور کند.

نرم افزار Balabolka این امکان را نیز به شما خواهد داد تا نوع فونت و همچنین رنگ پس زمینه را سفارشی کنید. همچنین نرم افزار Balabolka امکان پشتیبانی از فرمت های صوتی OGG، MP3، WAV و WMA را دارد و می تواند فایل هایی با پسوند RTF، DOC، ODT، PDF و HTML را ذخیره کند.

از دیگر ویژگی های نرم افزار Balabolka، قابلیت تغییر فرمت فایل متنی به فایل های صوتی با فرمت های مختلف است. همچنین Balabolka نرم افزاری در زمینه کمک به افراد کم سواد و نابینا محسوب می شود و در امور آموزشی نیز قابل استفاده است.

این نرم افزار قابل استفاده در آموزش زبان های خارجی است و توانایی تغییر زبان متن های مورد علاقه و شنیدن آنها در زبان های گوناگون را نیز دارد. اگر شما هم علاقه مند به داشتن این نرم افزار هستید، می توانید آن را به طور رایگان از وب سایت www.p30world.com دانلود کنید.