آرشیو یکشنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۹۷
ورزش
۱۷

برانکو آمار مهاجم دیپورتی علی دایی را گرفت

برانکو ایوانکوویچ امیدوار است برای نیم فصل دوم بتواند کم و کسری ها در لیست خود را از بین ببرد و پرسپولیس را در همه پست ها قدرتمند کند. او تا همین جای کار نیز از کمبود مهره رنج برده و می داند اگر وضعیت به همین منوال باشد، در نیم فصل دوم توان کسب امتیازات طلایی را ندارد.

گفته می شد یکی از بازیکنانی که برانکو بدون سر و صدای رسانه ای به دنبالش می گشت، رحیم مهدی زهیوی مهاجم پیشین استقلال خوزستان و فولاد بود.

زهیوی در ابتدای این فصل راهی سایپا شد اما به خاطر ضعف فنی از لیست دایی کنار گذاشته شد. این در حالی است که دو فصل قبل، برانکو به صورت علنی به حمایت از این بازیکن پرداخت و اعلام کرد بدش نمی آید زهیوی را در لیست تیمش ببیند.

شنیده های ما حکایت از آن دارد که حتی سرمربی سرخ ها برای این فصل نیز آمار زهیوی را گرفته تا در صورت امکان، او را به جمع بازیکنانش اضافه کند ولی متوجه ضعف فنی اش شده و قید این مهاجم را زده است. بد نیست بدانید برانکو همچنان به دنبال جذب مهاجمی شبیه به مهدی طارمی است که اگر در هر بازی 5 موقعیت را از دست می دهد، بالاخره یک گل می زند یا همواره در طول بازی ها، خودش را در موقعیت گلزنی قرار می دهد. به هر ترتیب دیگر قرار نیست زهیوی، پرسپولیسی شود.