آرشیو سه‌شنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۳
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213
جوابیه

9 مجتمع رفاهی در آزادراه تبریز - زنجان در مرحله بهره برداری / جوابیه روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای: احتراما با عنایت به پیام مردمی در آن روزنامه با عنوان «آزادراه تبریز - زنجان، عوارض بالا و خدمات ضعیف» به استحضار می رساند این آزادراه به صورت مشارکتی و با سرمایه گذاری بانک های ملی، صادرات و رفاه کارگران احداث شده و اخذ عوارض در آن به منظور بازگشت اصل و سود سرمایه گذاری و تامین هزینه های مورد نیاز نگهداری و بهره برداری صورت می گیرد. ضمنا تعدیل نرخ های عوارض در آزادراه های مشارکتی در چارچوب قانون مشارکت احداث پروژه های عمرانی بخش راه و ترابری و آیین نامه اجرایی آن و قرارداد مشارکت پس از اخذ نرخ های پیشنهادی شرکت های آزادراهی و بررسی و تایید کمیته تعدیل نرخ های وزارت متبوع با تصویب وزیر راه و توسط معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت متبوع به شرکت های آزادراهی بهره بردار جهت اجرا ابلاغ می شود. همچنین به منظور ارتقای سطح عملکردی محور و بهبود کیفیت تردد و نیز ایمنی محور در حال حاضر اقدامات موثری در دست انجام است که با توجه به هزینه های قابل توجه فعالیت، نگهداری و نیز محدودیت منابع دریافت عوارض به مانند سایر آزادراه های کشور امری اجتناب پذیر است. البته در حال حاضر تعداد 9 مجتمع خدماتی رفاهی در مسیر فوق در مرحله بهره برداری بوده و تعداد 6 مجتمع نیز در مرحله ساخت قرار دارد.

نظر مردم

■ کارگران بخش های پیمانکاری وزارت راه امنیت شغلی ندارند - مظفر حسین زاده: من 24 سال در وزارت راه در پایانه نسیم شهر تهران کار می کردم اما وزارت راه این مجموعه را به شرکت پیمانکار واگذار کرد. شرکت پیمانکار نیز من را با 50 سال سن و چهار سر عائله اخراج کرد. از مسئولان محترم درخواست دارم به فکر امنیت شغلی کارگران باشند. برخی از ادارات، کار را به پیمانکار واگذار کرده اند و پیمانکار نیز بدون توجه به مسائل زندگی، کارگران را اخراج کرده است. کارگران نیز در حال حاضر امنیت شغلی ندارند. به وزارت راه که مراجعه می کنیم، این طور پاسخ می دهند که به پیمانکار مراجعه کنید. پیمانکار هم پاسخ روشنی در این باره به ما نمی دهد. لطفا فکری به حال ما بکنید. با این همه گرفتاری مالی چه کنیم؟

■ چرا دولتی ها به صدا وسیما می روند؟ / میرزاوند- پلدختر لرستان - 151...0916: چرا دولتی ها به صدا و سیما می روند. با اعصاب هواداران بازی می کنید. صدا و سیما فقط دارد دولت را تخریب می کند.

■ گسترش پیام رسان های داخلی تسریع شود / 263... 0938: گسترش فضای پیام رسان های داخلی منوط به برخورداری از حمایت های همه جانبه، مالی و تسهیلاتی مسئولان محترم بوده و کاملا شفاف است که آسیب و ضربه های برنامه های خارج از ارزش ها ممکن است تاثیر و تبعات منفی روی دین و ایمان مردم به جا بگذارد. لذا امیدوارم با اهتمام ورزیدن روند اجرای این موضوع فوق العاده مهم تسریع شود.

■ محل بازی کودکان حریم ندارد / ابوالفتح درویش: از مدیریت پارکی که در تقاطع خیابان حافظ و کریمخان وجود دارد انتقاد دارم. در این پارک متاسفانه کودکان امنیت ندارند. در محوطه بازی کودکان، جوانان و بزرگسالان فوتبال بازی می کنند که برای کودکان بسیار خطرناک است. محیط بازی کودکان باید حریم داشته باشد که برای آنها مشکلی پیش نیاید. از مسئولان شهرداری تهران درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.

■ نظافت و زیبایی خیابان دماوند اسفناک است/ 515...0919: اوضاع نظافت و زیبایی ابتدای منطقه هفت خروجی سبلان جنوبی به خیابان دماوند بسیار اسفناک است. محیطی آلوده بسیار چهره نازیبایی برای خیابان دماوند ایجاد کرده است به طوری که در بسیاری از زمان ها شاهد حضور معتادان در این زمین بایر هستیم. لطفا رسیدگی کنید.