آرشیو پنجشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۲۰۱
سینما
۱۱
راش

لطفا جو ندهید!

حتما در جریان هستید که چند روز قبل مدیر تئاترشهر به دلیل انتشار تیزر اینستاگرامی تئاتری که آخرین اجرای خود را می گذراند از سوی ضابط قضایی احضار و نهایتا بازداشت شد. حالا سعید اسدی که گویا با مساعدت مقامات قوه قضاییه توانسته از بازداشت بیرون بیاید متنی را نوشته و از همه درخواست کرده که به جای دامن زدن به حواشی که خوراک خیلی از رسانه هاست، منتظر بمانند تا کار از روال قانونی خودش طی شود. اسدی در بخش هایی از این متن به نوع برخورد مقامات قضایی و پیگیری های وزارت ارشادی ها اشاره کرده و نوشته است:

«باید سپاسگزار مقام های محترم قضایی باشم که با عنایت ویژه برای حل این فقره، موجبات خروج ما را خارج از وقت معمول اداری فراهم فرمودند. تلاش های شبانه روزی همکاران و مسوولان محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مقام عالی وزارت، معاونان و مشاوران و مدیران محترم وزارتخانه تا همکاران شریف و صدیقم در اداره کل هنرهای نمایشی و مجموعه تئاترشهر برای حل و فصل قانونی این رویداد باعث شد تا با عنایت و همراهی مقامات محترم قضایی از این مرحله با درایت و آرامش عبور کنیم و در سایه لطف پروردگار با رویکردی قانونمدار و عقلانی باقی راه را تا ختم به خیر شدن این اتفاق پیش ببریم. بر خود واجب می دانم که بگویم، رفتار شایسته ماموران محترم قانون در ساعات حضور من برای حفظ کرامت انسانی نیز شایسته سپاسگزاری ویژه است.»

مدیر تئاترشهر از خانه تئاتر و اهالی رسانه هم تشکر کرده. متنی که در توصیف سپاسگزاری خود از خبرنگاران نوشته هم در نوع خود جالب است: «از اهالی محترم رسانه های داخلی که با منش حرفه ای توانستند امکان خبررسانی دور از هیاهو و حواشی را فراهم کنند تشکر می کنم.»