آرشیو شنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۰۲
شهرستان ها
۷

استفاده 25 هزار مازندرانی از تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: تاکنون با اختصاص 1800 میلیارد ریال از منابع داخلی سپاه بیش از 25 هزار نفر در استان در بخش های مشاغل خرد و متوسط از تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی بهره مند شدند.

ساری- خبرنگار کیهان: غلامرضا شریعتی محرومیت زدایی، ایجاد زیرساخت های اساسی برای کمک به نهادهای دولتی، اشتغالزایی و به کارگیری جوانان و دیگر ظرفیت های مردمی برای خدمت رسانی را از اولویت های اصلی فعالیت های بسیج سازندگی سپاه ذکر کرد.

وی یادآور شد: در حوزه توسعه و عمران روستایی تاکنون بیش از 2500 طرح بزرگ و کوچک توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا اجرا شده است.

شریعتی افزود: بسیج سازندگی سپاه کربلا امسال 250 میلیارد ریال برای پروژه های محرومیت زدایی هزینه کرد و این آمادگی را دارد با کمک دستگاه های دولتی در زمان 5 ساله برای همه اقشار محروم استان که فاقد مسکن هستند، مسکن بسازد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا با اشاره به ساخت بیش از 100 کیلومتر راه روستایی گفت: ساخت سالن و استادیوم ورزشی، خانه بهداشت، بیمارستان، کتابخانه از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی در حوزه زیرساخت است که همه این طرح ها پس از تکمیل به دستگاه های دولتی مربوطه تحویل داده می شود.