آرشیو یکشنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۰۳
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* رئیس سابق بانک مرکزی باید به سوالات زیادی که دستگاه قضا درباره فجایع ارزی اخیر دارد پاسخ دهد. واقعا هدف آقای رئیس جمهور از دادن پست اقتصادی جدید به این فرد چیست؟

46100902

* قوه قضاییه باید عدم پیگیری مطالبات مردم در مجلس را جبران کند و اجازه ندهد قول هایی که دولت به مردم داده بود در حد شعار باقی بماند.

64560912

* بذر ناامیدی از آن زمانی درمیان مردم پاشیده شد که معلوم شد برجام مشتی وعده نسیه بوده است و به جای رونق اقتصادی در اثر برجام شاهد رکود در اقتصاد و در مرحله بعد کاهش ارزش پول ملی هستیم.

مولایی

* جریان نفوذ درصدد تحمیل برجام های دیگری به ملت ایران است، اما بصیرت مردم اجازه نخواهد داد که برجام های دیگری که مکمل برجام پرخسارت هسته ای هستند تحقق یابد. حاصل برجام اول ضربه به اقتصاد و معیشت مردم بود و مطمئنا برجام های بعدی، دیگر زیرساخت های کشور را هدف قرار خواهد داد و نباید اجازه داد چنین اتفاقی بیفتد.

98910918

* آقای روحانی بذر ناامیدی یعنی کارگری که با دو فرزند دانش آموز 3 ماه است حقوق نگرفته است، این بذر را چه کسی جز دولت با عملکردش می تواند کاشته باشد؟ نباید آدرس غلط داد.

3297013

* فرزند آقای سیدحسن خمینی در یک مراسم عزاداری ماه محرم در وی آی پی شیشه ای به نظاره عزاداری نشسته بود. شاید این رفتار در نگاه اول اهانت آشکار به عزاداران حسینی باشد اما درواقع اهانت بزرگی به درس های عاشورا و نهضت عاشورایی امام خمینی(ره) بود.

17000936

* ساده زیستی امام راحل(ره) و همنشینی با مردم عادی جامعه از صفات برجسته امام بود اما نحوه حضور فرزند نوه امام در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین آن قدر زننده بود که متاسفانه دستمایه سمپاشی رسانه های ضدانقلاب هم شد.

0965021

* ارتش اهریمنی مجازی دشمنان سعی در ایجاد اختلاف میان شیعیان ایران و عراق را دارد. اما مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین شاهد لگدکوب شدن پرچم استکبار در زیر قدم های عاشقان سالار شهیدان از ایرانی و عراقی و دیگر ملیت ها خواهد بود.

آبشناس

* دولت به جای اجرای اقتصاد مقاومتی، ریاضت اقتصادی را اجرا می کند و اقدامات را به نام اقتصاد مقاومتی معرفی می کند درحالی که کارکرد و شیوه اجرائی این دو با یکدیگر متفاوت است و کلا تعریفی جداگانه دارند!

اسماعیل خوبرو

* باب شده برخی هنرمندنما به محض اجرای حکم تروریست های جنایتکاری که امنیت کشور را تهدید کرده بودند این عده مرفه، غرب زده شروع به سیاه نمایی می کنند و همانند طوطی مواضع ضدانقلاب را تکرار می کنند! باید قوه قضاییه با چنین افرادی که امنیت ملی را به خطر می اندازند برخورد کند.

2793-021

* قانون ممنوعیت به کارگیری مجدد بازنشستگان باید بدون استثناء عملیاتی شود. دور زدن قانون در این امر نگاه مردم را به تصمیم های بعدی دستگاه قانون گذاری بی اعتماد خواهد کرد.

2703021

* توانایی و خلاقیت نیروهای جوان می تواند جایگزین مناسبی برای بازنشستگان باشد. امیدوارم همه دستگاه ها و سازمان ها مطیع قانون باشند تا شاهد شکوفایی در کشور باشیم.

ساکی

* بیایید در کنار هم اجناسی را که بی دلیل گران می شود نخریم و آن ها را تحریم کنیم. عدم استقبال مردم منجر به کاهش قیمت خواهد شد. افزایش تقاضا فقط به حرام خواران کمک می کند تا هم سود بیشتری را به جیب بزنند و هم اقتصاد کشور و معیشت تک تک مردم را به چالش بکشند.

25370916

* نانوایان مدعی اند آردهای بی کیفیت باعث کاهش کیفیت در پخت نان و تهدید سلامتی مردم شده است. وزارت بهداشت باید در مورد این موضوع به مردم اطلاع رسانی کند.

1385 -021

* کوچه بردبار مدرس 2 واقع در شهر ری بسیار تاریک است و شب ها کسی جرات تردد از آن را ندارد. بدین خاطر که تا به حال چندین بار زورگیری اتفاق افتاده است. اداره برق شهرری تاکنون برای نصب چند تیر چراغ برق هیچ اقدامی نکرده است. بدین خاطر از نیروی انتظامی درخواست می کنیم برای امنیت تردد فرزندان خردسال مان در این کوچه تدبیری اتخاذ کند.

1145-021

* سرویس بهداشتی پارک مقابل شهرداری مرکزی کرج ماه ها است به دلیل بدهی به سازمان آب بسته است و مسافرین برای اقامه نماز در نمازخانه پارک جایی برای وضو گرفتن ندارند. مردم اعتراضات را به مسئولین شهرداری رسانده اند اما گویا گوش شنوایی نیست!

5684026

* خیابان شریعتی انتهای خیابان قبا پارکی هست به نام شهرزاد که بیشتر محیطی برای سگ بازی است تا محیطی آرام برای استفاده عموم شهروندان! به نیروی انتظامی، شهرداری و... اعتراض اهالی را رساندیم اما هیچ کدام پاسخگو نبودند، چه دستگاهی متولی رسیدگی به این ناهنجاری اجتماعی است؟

4814021

* چرا بانک مرکزی امهال سه ساله وام کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی را اجرا نمی کند؟!

52550917

* با توجه به وضعیت درآمد خانواده ها و تورم و گرانی پیشنهاد می شود دولت و مجلس با همکاری یکدیگر، یک دوره مهلت در بازپرداخت وام های ازدواج جوانان در نظر بگیرند تا بانک ها ضامنین را که خودشان با مشکلات فراوانی روبرو هستند، این قدر در منگنه قرار ندهند.

05370915

* مسئولین دانشگاه آزاد قزوین به قانون تخفیف 30 درصدی به شهریه دانشجویان ایثارگر و دارای سابقه جبهه که مصوبه مجلس شورای اسلامی است وقعی نمی گذارند. انتظار داریم آقای دکتر ولایتی به تخلف آشکار این واحد رسیدگی کنند.

منتظری

* دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و گلبهار کلیه واحدهای یک ترم را اعلام نمی کند و این کار باعث افزایش ترم های تحصیلی دانشجویان می شود؟! بی نظمی های حاکم در این واحدهای دانشگاهی باعث شده دانشجویان نتوانند سقف واحدهای مجاز هر ترم را انتخاب نمایند و این امر نیز باعث طولانی شدن دوره تحصیلی و پرداخت شهریه های اضافی و به ضرر دانشجو می شود.

74530915

* جاده شهر دیلمان تا روستای تکام در استان گیلان آسفالت است ولی از روستای تکام تا شهر لوشان جاده خاکی و دست انداز است. اگر این محدوده آسفالت شود بیش از 150 کیلومتر از مسیر مسافران از سیاهکل تا دیلمان به سمت لوشان کاسته می شود و از بار ترافیکی جاده رشت- تهران کاسته می شود. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.

حسینی

* با توجه به اینکه خط 7 مترو از ایستگاه بسیج تا میدان محمدیه قبل از شروع بکار شورای شهر جدید آماده بهره برداری شد و مدتی است که از ایستگاه مهدیه تا نواب هم شروع به کار نموده چرا ایستگاه های این مسیر به هم متصل نمی شوند تا بار ترافیکی منطقه کاهش یابد، مسافرین سریع تر به مقصد برسند و از آلودگی هوا کاسته شود؟!

طاهری