آرشیو یکشنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۷
فن آوری
۱۷
نرم افزار آنلاین

اطلاعات کامپیوترتان را از راه دور منتقل کنید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بیرون از خانه باشید و برای کار خود مجبور باشید از راه دور مطلبی از روی دسکتاپ رایانه خود بردارید. هرچند این کار بسیار سخت به نظر می رسد اما یک نرم افزار مشکل را حل کرده است.

TeamViewer نرم افزاری است که امکان دسترسی شما به کامپیوترتان را در هر مکان و از طریق اینترنت فراهم می کند البته لازم است هم روی رایانه مبدا و هم مقصد، این نرم افزار نصب شده باشد. به این ترتیب بدون برقراری هیچ اتصال فیزیکی و تنها با اجرای نرم افزار، می توانید 2 رایانه را به یکدیگر متصل کنید، حتی می توانید رایانه خود را از راه دور خاموش کرده یا مجدد راه اندازی کنید. با کمک این نرم افزار می توانید فایل ها را منتقل کنید. این نرم افزار همچنین قابلیت کپی کردن فایل ها و پوشه ها از یک رایانه به رایانه دیگر را دارد پس حتی وقتی هم در جاده و مسافرت هستید می توانید به صورت مجازی از طریق هر مرورگر و سیستم عاملی به سیستم خود دسترسی پیدا کنید.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به این موضوع اشاره کرد که از طریق آن و تنها با یک کلیک می توانید از حضور یا نبود کارمندان شرکت مطلع شوید. نصب این نرم افزار به شما امکان راه اندازی و اتصال مجدد رایانه و سرورها را می دهد و ابزاری کامل برای هر موقعیت مانند پشتیبانی از راه دور، مدیریت از راه دور، آموزش و فروش و... محسوب می شود.

با استفاده از دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور رایانه از طریق این نرم افزار می توانید چت کنید، به تعمیر و عیب یابی رایانه مقصد بپردازید یا چیزی را در آن به نمایش بگذارید البته باید گفت که کیفیت تصاویر بسرعت اینترنت هر رایانه بستگی دارد. اگر شما هم علاقه مندید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می توانید آن را به طور رایگان از سایت P30world.com دانلود کنید.