آرشیو دوشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۸
ایران زمین
۲۰

دو خط خبر

«جعفر رودری»، رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمان گفت: 170پروژه نیمه تمام دولتی استان با اعتبار 150 میلیارد تومان تا پایان امسال به بخش خصوصی واگذار می شود.

* «سیدمناف هاشمی»، استاندار گلستان خرید وفروش جواز نانوایی را در این استان ممنوع و انجام آن را تخلف اعلام کرد و افزود: متاسفانه در گذشته، عده ای افراد با نفوذ این مجوزها را دریافت کردند و اکنون با قیمت تا 80 میلیون تومان می فروشند.

«عبادالله عبداللهی»، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ع) گفت: پروژه خط انتقال آب زرینه رود به تبریز تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

«حسین زینلی»، مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان برنامه ششم توسعه، میزان صادرات گیاهان دارویی در کشور به 1.5 میلیارد دلار در سال افزایش پیدا کند.

«محمدرضا پهلوان»، رئیس گروه امور موزه های خراسان رضوی گفت: نهایتا تا 2 ماه آینده مجسمه های استادان موسیقی مقامی خراسان رضوی آماده خواهد بود و ما این مجسمه ها را در موزه های این شهرستان ها به نمایش خواهیم گذاشت.

این شب ها در ورودی برخی هیات های مذهبی شهر و استان همدان کودکان و نوجوانان با برپایی ایستگاه های صلواتی واکس زدن در تلاشند تا با سهیم کردن خود در برگزاری مراسم ماه محرم؛ توشه ای از آن بردارند.

«اسماعیل محمودی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دیر بوشهر از صادرات 305 هزار و 840 کیلوگرم میگوی پرورشی تازه در سه ماه گذشته از اسکله تجاری دیر به کشور قطر خبر داد.

«سیاوش رضوانی»، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در شرق مازندران گفت: تاکنون 22 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی جدید در بندرامیرآباد جذب شده که این سرمایه گذاری ها در بخش تولید فرآورده های نفتی، صنایع چوبی و سیلوی غلات با سرمایه گذاری مشترک ایرانی و خارجی انجام شده است.